اخبار روز سینما

تریلر جدید فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny منتشر شد !

تریلر فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny که یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های پیش روست به تازگی منتشر شده است و می‌توانید ادامه آن را ادامه دهید.

ایندیانا جونز 5 با عنوان تریلر جدید فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت آخرینا به انتشار رسیده و با بازخوردهای متفاوتی مواجه شده‌است. جدیدترین تریلر ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت جدیدترین قسمت سری فیلمهای ایندیانا جونز منتشر شد.

تریلر فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny

ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت فیلم اکشن-ماجراجویی آمریکایی به کارلردانی ج3مز مدد . این فیلم بازی هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز به‌دنبال ایندیانا جونز و جمجمه بلورین قسمت پنجم از مجموعه ایندیانا جونز خواهد بود. ساخته شده است. این فیلم در ۳۰ ژوئن 2023 یا 9 تیر 1402 توسط استودیو سینمایی دیزنی در ایالات متحده آمریکا می شود.

در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر Indiana Jones and the Dial of Destiny:

تریلر جدید فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت

فیلمنامه توسط منگول، جز باترورث و جان-هنری باترورث نوشته شده است. این اولین در این مجموعه است که به دست اسپیلبرگ کارگردانی نشده و لوکاس نیز در داستان آن نقشی ندارد. اسپیلبرگ و لوکاس در عوض از تهیه‌کنندگان اجرایی هستند. همچنین اولین فیلم از این مجموعه است که در آن پارامونت پیکچرز حضور ندارد. جان ریس-دیویس دیگر نقش صلاح را ایفا می‌کند و از بازیگران شامل فیبی-بریج، آنتونیو باندراس شانت رنه ویلسون، توماس کرمان، طوبی جونز، بویید هالبروک، اولیویه ریچترز، ایزیدور و مس میکلسن در آن.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا