اخبار روز سینما

دلنوشته تلخ مازیار لرستانی به مرگ کیومرث پوراحمد !

پس از آن روز گذشته، خبر درگذشت کیومرث پوراحمد دنیای هنرمندان را غمگین کرد، دلنوشته تلخ مازیار لرستانی به مرگ کیومرث پوراحمد جالب توجه بود.

پس از درگذشت کیومرث پوراحمد بسیاری از هنرمندان خود واکنش‌های غمگین را نشان دادند و پست غمگین تسلیت مازیار لرستانی که شامل متن پرویز پرستویی برای پوراحمد بازخوردهای زیادی داشت که در ادامه، تلخ ترین دلنوشته درگذشت کیومرث پوراحمد را دید.

دلنوشته تلخ مازیار لرستانی به مرگ کیومرث پوراحمد

مازیار لرستانی، با انتشار عکسی از کیومرث پوراحمد، نوشت:

شوک شدم. کارگردانی خوش فکر، مردی شجاع و نترس، رفیق و همدم من در واتساپ. برای ایده‌های ناب برای فیلمسازی، آزاده و مستقل با درک و فهم و ذهنی باز، نسب ساب ج. باید از خود که چرا باید هنرمندی پیشکسوت و و شریف مانند کیومرث پوراحم در سن پختگی خود خواسته به زندگی‌اش خاتمه دهد؟؟؟؟ و جواب واضح است.

در ادامه می‌توانید تصویری از مازیار لرستانی در مراسم تشییع جنازه این مرحوم را ببینید.

متن مازیار لرستانی برای پوراحمد

پست غمگین تسلیت مازیار لرستانی

مازیار لرستانی در ادامه گفت:

وقتی کار نکند، هنرمند هنرمندی رنجایش و درد مردم ره نکند، هنرمندی اةه هنسدی کهده ی. چه باید بکند؟ خدا حافظ مرد قدبلند باهوش و شوخ سینما. بیاد تمام دغدغه های مشترک. در فقدان اشکی نمی‌ریزم چون اشک‌ها در قلبم مبدل به خشم شده‌اند. گر بر اوج فلک‌ام باید مرد. عمر در گند به سر نتوان برد.

کیومرث پوراحمد (۲۵ آذر ۱۳۲۸ ۱۳۲۸ ۱۶ فروردین ۱۴۰۲)، فیلمنامه‌نویس، تدوینگر و تهیه‌کننده ایرانی. پوراحمد یکی از مهم‌ترین فیلم‌سازان نسل بعد از انقلاب ۵۷ است که در دهه‌های ۱۳۶۰ ۸۰ فیلم‌ها و سریال‌های موفق و بهیادماندنی در کارنامه‌اش ثبت کردند. وی در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ در ویلایی در بندر انزلی خودکشی کرد و جان باخت.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا