اخبار روز سینما

تاریخ انتشار لایو اکشن آواتار آخرین باد افزار . هرآنچه از آن می‌دانیم

در سال 2018 ساخت یک لایو-اکشن از آواتار اعلام شد. با پی ام آپلود همراه باشید تا به تاریخ انتشار لایو اکشن آواتار آخرین باد افزار و هرآنچه از آن می‌دانیم بپردازیم.

در سال 2020 انیمیشن سریالی آواتار آخرین بار در آرشیو نتفلیکس قرار گرفت. مثلا: لایو-اکشن آواتار آخرین باد افزار کی میاد و یا بازیگران آن چه کسانی خواهند بود، از نتفلیکس کردند. در واقع در سال 2018 بود که برای ساخت یک اقتباس سریال لایو-اکشن سریال انیمیشنی پرطرفدار آخرین باد باد اعلام شد.

این خبر هیجان انگیز، خیلی زود توجه طرفداران را جلب کرد. عده‌ای مشتاقانه اخبار بیشتر از این لایو-اکشن درنهایت اکران آن‌ها بودند و دیگر نگران‌هایی از این که نتفلیکس هستند، نمی‌تواند به خوبی منبع اصلی‌اش بسازد، وجود داشته باشد؛ ؛ ؛ ؛ زیرا در سال 2010 یک لایو-اکشن انیمیشن سینمایی آواتار ساخته شده است که طرفداران راضی کند به موفقیت دست یابد.

تاریخ انتشار لایو اکشن آواتار آخرین باد افزار : 25 آذر 1401

قوی ترین شخصیت های زن آواتار آخرین باد افزار . از تاف و کاتارا، تا آزولا و آواتار کیوشی

تاریخ انتشار لایو اکشن آواتار آخرین باد افزار

هرآنچه از آن می‌دانیم

فهرست مطالب در ادامه نوشتار تاریخ انتشار لایو اکشن آخرین بادافزار می خواند به شرح زیر:

تاریخ انتشار لایو اکشن آواتار آخرین بادافزار, زمان پخش لایو-اکشن آواتار آخرین باد اف

از سال 2018 که ساخت لایو-اکشن شد اخبار نسبتاً زیادی از منتشر شده است که واکنشی متفاوت از سوی مردم داشته‌اند. با پی ام آپلود همراه باشید تا به بررسی تاریخ اکران لایو-اکشن آواتار آخرین باد افزارو بازیگری که در آن به ایفای نقش می‌پردازند، به همراه اخبار منتشر شده بپرد.

چه شخصیت هایی در لایو-اکشن می خواهید حضور داشته باشید؟

تاریخ انتشار لایو-اکشن آواتار آخرین باد افزار
تاریخ انتشار لایو اکشن آواتار آخرین باد افزار

هنوز هیچ ارتباطی در رابطه با شخصیت‌ها در لایو-اکشن رسمی نمی‌خواهد اعلام کند و اتفاقی بیفتد که هنوز لیستی از بازیگران وجود ندارد، نمی‌توان قطعی را در رابطه با شخصیت‌ها اعلام کرد.

تا الان تنها حضور پنج نفر از شخصیت های اصلی اعلام شده است: انگ، کاتارا، ساکا، زوکو و پادشاه آتش اوزای؛ اما با این حال می‌توان از حضور شخصیت‌های اصلی و مهم سریال از جمله تاف، آیرو، سوکی، آزولا، تایلی، می و دیگر شخصیت های اصلی در سریال مطمئن بود. اما نمی توانم گفت که.

داستان لایو-اکشن چه خواهد بود؟

تاریخ انتشار لایو-اکشن آواتار آخرین باد افزار
تاریخ انتشار لایو اکشن آواتار آخرین باد افزار، زمان انتشار لایو-اکشن آواتار آخرین باد

به نظر که قرار است از داستان اصلی سریالی که ساخت آن را نیکلدون داشت، استفاده کرد. جهانی تخیلی و غنی که از چهار تمدن اصلی تشکیل شده است: آب، خاک، آتش و باد. سرزمین‌های آب در دو قطب زمین وجود دارند، سرزمین‌ها و مناطق خاکی که بیشتر زمین را دارند، جزایر کشور آتشی که در اقیانوس واقعی است، و راهب‌های بادهایی که در معبدها زندگی می‌کنند. هر قبیله فرهنگ و آداب بخصوص خودش را دارد اما مهمتر از آن، کنترل عناصر است. انسانها از نژادی که باشند، این احتمال وجود دارد که کنترل عناصر را داشته باشند و از آن عنوان هنری رزمی استفاده کنند.

تنها آواتار را دارد که مهارت از هر چهار عنصر را فرا و نظم را در جهان ایجاد کند. صد سال کشور آتش جنگی را شروع کرد نسل به نسل ادامه پیدا کرد و می‌تواند بسیاری از دیگر را تصرف کند. اما از زمان شروع جنگ تا امروز، آواتار در زمانی که بیش از هر زمانی به آن نیاز دارند، دارند می کنند. حالا و از گذشت صد سال ، ساکا و ، خواهر و برادری قبیله آب قطب جنوب ، آواتار را که در یک صخره یخی منجمد شده بود پیدا کردند و اکنون زمان آن رسیده است که آواتار ، خودش را بشناسد ، ، مهارت را فراگیر ، و حفظ کند. را به جهان بازگرداند.

سریال آواتار در چند فصل ساخته می شود؟

تاریخ انتشار لایو-اکشن آواتار آخرین باد افزار
تاریخ انتشار لایو اکشن آواتار آخرین باد افزار، تاریخ اکران لایو-اکشن آواتار آخرین باد

سریال اصلی سه بخش که آن‌ها را کتاب تقسیم کرده است که هر در قالب یک فصل دارای 20 آپیزود ساخته و پخش می‌شود. صحبت‌های متفاوتی درباره تقسیم‌بندی سریال در نتفلیکس است که هنوز دقیقاً مشخص نیست یک درست است.

در فصل اصلی سریال اصلی، کتاب به یک حالت اختصاصی می‌یابد احتمالاً زمان هر اپیزود طولانی‌تر خواهد بود. این به معنی است که حتی ممکن است داستان با جزئیات بیشتر نسبت به ساخته شده و پخش شود.

در حالت، هر کتاب به دو فصل می‌شود و به این ترتیب جمعاً شش فصل از سریال ساخته شده و خواهد شد.

چه کسانی در سریال به ایفای نقش خواهند داشت؟

تاریخ انتشار لایو-اکشن آواتار آخرین باد افزار
تاریخ انتشار لایو اکشن آواتار آخرین بادافزار, زمان پخش لایو-اکشن آواتار آخرین باد اف

در مرداد ماه سال 1400، سرانجام چهار بازیگر اصلی لایواکشن برای عموم معرفی شدند: گوردون کورمیر در نقش آنگ، کیاونتیو در نقش کاتارا، ایان آوسلی در نقش ساکا درنهایت دالاس لیو در نقش شاهزاده زوکو. اعلام لیست، خیلی برای طرفداران هیجان انگیز زیرا تنها قرار نیست شخصیت‌ها تغییر کند و بی‌دلیل باشد، بلکه به این دلیل که سریال اصلی رنگین پوست است و اشتباه لایو-اکشن را تکرار می‌کند.

در روز های اخیر نام یکی دیگر از بازیگران این مجموعه اعلام شد. دنیل دای کیم که سابقه درخشانی بازی در سریال گمشدگان را دارد، به لایو-اکشن سریال آواتار پیوست. او قرار است نقش پادشاه آتش اوزای را ایفا کند. پیش از این نیز دنیل دای کیم نقش کوتاهی به عنوان دوبلور در یک اپیزود از سریال انیمیشن اصلی داشت و پس از رلآس د افسانه کورا که یک اسپین اف از آواتار است، صداگذاری نقش هیروشی ساتو را برعهده داشت.

تاریخ انتشار لایو-اکشن آواتار آخرین باد افزار
تاریخ انتشار لایو اکشن آواتار آخرین باد افزار, لایو-اکشن آواتار آخرین باد افزار کای می می

از ابتدا نتفلیکس اعلام کرده بود که قصد دارند از بازیگران آسیایی در لایو-اکشن استفه. یکی از فیلم‌های لایو-اکشن که در سال 2010 توسط بازیگران پوست سفید ساخته شد. داستان آواتار دنیایی زیبا و زیبا، و الهام از فرهنگ آسیای شرقی است اما در فیلمی که ساخته شده بود، تقریباً از هیچ بازیگر آسیایی استفاده نمی شد و تمام بازیگران، پوست سفید پوست. مایکل دانته دی مارتینو و برایان کونیتزکو که دو خالق اصلی انیمیشن هستند، در همان زمان، نظر خود را در این باره کاملاً واضح اعلام کرده اند:

نمی‌توانیم برای دنیای آواتار به شکل یک لایو-اشکن دقیقاً چه تصوری، با فرهنگ مناسب و بازیگران آسیایی کنیم. فقط یک در زندگی همچین فرصت بزرگی پیش می‌آید می‌توانیم از همچین اثر بزرگی اقتباس لایو-اکشن بسازیم حتی وارد داستان بیشتری از شخصیت‌ها، و ساختار جهان جهان آواتار آواتار.

برایان کوتینزکو، در اینستاگرامش اعلام کرده است که به دنبال راهی برای بازگرداندن است دانته باسکو به لایو اکشن است. دانته باسکو یکی از آشناترین صداها برای طرفداران آواتار است. او به صداپیشه شاهزاده زوکو در آواتار آخرین حضور داشت و در سریال کورا نیز در نقش ژنرال آیرو، کرد. درنهایت اعلام کرد که دانته باسکو در لایو-اکنون خواهد داشت اما نقش زوکو نمی تواند باشد و هنوز هویت آن مشخص است.

چه عواملی در پروژه ساخت حضور دارند؟

تاریخ انتشار لایو-اکشن آواتار آخرین باد افزار
تاریخ انتشار لایو اکشن آواتار آخرین باد افزار, لایو-اکشن آواتار آخرین باد افزار کای می می

در ابتدا اعلام شد که مایکل دانته دی مارتینو و برایان کونیتزکو که خالقان اصلی هستند، در پروژه اکشن به تهیه کننده اجرایی حضور خواهند شد اما آن‌ها در سال 2020 اعلام کردند که پروژه را ترک خواهند کرد. احتمالاً هیچ وقت واقعاً جدا شدن آن‌ها از پروژه اعلام نکنند اما هرچه، خبر خوبی برای طرفداران نیست. برخی شایعات از آن بود که دلیل جدایی آن‌ها پروژه، استفاده از بازیگران زرد پوست در نقش‌های اصلی نتفلیکس و موافق نبودن نتفلیکس بود که باعث شد فسخ قرارداد و جدایی جدایی از پروژه باشد زیرا زمانی که کنیتزکو در رابطه با بازیگران بازیگران آسیایی کرد، بسیاری با نتفلیکس بود. تماس گرفت و دلیل نژاد پرستی، آن‌ها تهدید به تحریم سریال کردند! اما با توجه به اعلام بازیگران اصلی، به نظر نمی‌آید که دلیل اصلی جدایی آن‌ها این است.

گفته شده بود که جرمی زاکرمن که وظیفه آهنگسازی در سریال اصلی را برعهده داشت نیز به عنوان آهنگساز در لایشن-اگایشند. اما او اعلام کرد که قراردادی با نتفلیکس فقط صحبتی بین او خلفان سریال انیمیشن، برای بازگشت وجود داشت که با خارج شدن آن‌ها از پروژه، معلومات نیست که آیا او به عنوان بازخواهد بازخواهد گشت یا. کمی بعد نیز نتفلیکس رسما اعلام کرد که جرمی زاکرمن آهنگساز لایو-اکشن نخواهد بود.

زمان انتشار لایو-اکشن آواتار آخرین بادافزار چه زمانی است؟

تاریخ انتشار لایو-اکشن آواتار آخرین باد افزار
تاریخ انتشار لایو اکشن آواتار آخرین باد افزار، تاریخ اکران لایو-اکشن آواتار آخرین باد

هنگام لایو-اکشن سال 2019 برای شروع مراحل در نظر گرفته شده که بعد از تا سال 2020 کاهش یافته است. در سال 020 نیز دلیل تایید 2 بیماری کوید – و آغاز جهانی، مجدداً به تاریخ نامشخصی تغییر خواهد کرد.

درنهایت و مرداد مرداد 1400، زمان شروع و ادامه پروژه اعلام شد: فیلمبرداری فصل اول اکشن از نوامبر 2021 (آبان 1400) در ونکوور کانادا آغاز خواهد شد و تا ماه می می‌می‌می‌می‌خواهد تا آغاز شود. تا خواهد همچنین زمان پخش لایو-اکشن آواتار آخرین باد افزار برای فصل اول برای ماه دسامبر 2022(آذر 1401) در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

Recent search terms:

  • https://rimino ir/blog/تاریخ-انتشار-لایو-اکشن-آواتار-آخرین-با/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا