اخبار روز سینما

تاریخ انتشار فصل پنجم سریال شما مشخص شد !

شبکه های نتفلیکس پس از اینکه سریال تو را برای فصل پنجم و نهایی تمدید کرد، تاریخ انتشار فصل پنجم سریال You را نیز به صورت غیر رسمی به انتشار رساند.

شبکه‌ی نتفلیکس، از اینکه سریال محبوب شما را برای فصل 5 تمدید کرد تاریخ پخش فصل 5 سریال You به صورت رسمی در بسیاری از سایت‌ها با عنوان تاریخ انتشار فصل نهایی نهایی شما به انتشار انتشارات تاریخ انتشار فصل آخر سریال You در برخی از خبرگزاری های غیر رسمی، در پاییز 2024 برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

سریال You برای فصل پنجم تمدید شد !

تاریخ انتشار فصل پنجم سریال شما مشخص شد !

فیلم تو همان، یک مجموعه تلویزیونی در ژانر دله‌آور روان‌شناختی می‌باشد توسط گرگ برلانتی و سرا گمبل ساخته شده است. فصل اول این مجموعه، اقتباسی از کتاب تو اثر کارولین کپ‌نس بود.

فصل دوم نیز با الهام از ادامه رمان کپنس تحت عنوان اجساد پنهان ساخته شده است. در ژانویه، سریال توسط نتفلیکس برای فصل سوم که در اکتبر ۲۰۲۱ به تعداد قسمت‌های منتشر شد و چهارم نیز در دو بخش منتشر شد و حالا حالا اعلام کرد که فصل این مجموعه، فصل نهایی نهایی نهایی شد.

در ادامه می توانید تصویری از سریال شما را ببینید:

تاریخ پخش فصل 5 سریال You

تاریخ انتشار فصل نهایی شما

داستان سریال درباره شخصی دنبال کننده دخترها دخترها Joe Goldberg مدیر یک کتابفروشی که سوژه اصلی او مشتری مشتری خریدار کتاب در کتاب هیچ تظاهری درباره جو وجود ندارد. اینگونه نیست که او در ابتدا یک آدم خوب به نظر بیاید و بعد بفهمیم یک آدم عاصض . او در ابتدای کتاب یک بیمار روانی است که هر چه می‌گذرد بدتر هم می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا