اخبار روز سینما

فیلم Vertigo هیچکاک می شود !

خبرگزاری ددلاین، صبح امروز به صورت رسمی اعلام کرد که بازسازی فیلم Vertigo هیچکاک در دستور عمل قرار دارد و فیلم Vertigo هیچکاک می شود .

پس از شایعاتی بر اساس اخبار ساخته شدن ریمیک ریمیک هیچکاک در فضای پیچید، ددلاین به نقل از پارامونت پلاس رسماً ساخت ریمیک فیلم سرگیجه سرگیجه را اعلام کرد. ساخت دوباره فیلم سرگیجه هیچک بر‌سری کمپانی پارامونت پیکچر می‌باشد.

بازسازی فیلم Vertigo هیچکاک

پارامونت پیکچرز به صورت رسمی، اعلام کرد که فیلم هیجان انگیز و روانشناختی سال 1958 به کارگردانی هیچکاک هیچکاک را آورده است. رابرت داونی جونیور در این ریمیک، نقش اصلی یا همان جیمز استوارت را بازی می کند.

داستان این نیز مانند نسخه‌ای از آن، کارآگاه پلیس را نشان می‌دهد که می‌تواند بازنشستگی می‌کند و پس از ضربه زدن به روحی روحی و روانی او را با ترس از مقابله با می‌کند. پارامونت، ابتدا فیلم را با هیچکاک ساخت و می‌توان گفت این فیلم باقی مانده است که این استودیو پس از مرگ هیچکاک است.

ساخته شدن ریمیک Vertigo هیچکاک

فیلم Vertigo هیچکاک می شود !

سرگیجه یا همان تارتیگو، یک فیلم تریلر روان شناختی آمریکایی به کارگردانی و تهیه‌کننده هیچکاک است که در سال ۱۹۵۸ ساخته شده است. داستان این فیلم بر اساس رمان فرانسوی از میان مردگان نوشته بوالو-نارسژاک می‌باشد. فیلمنامه آن توسط الک کوپل و ساموئل ای تیلور نوشته شده است.

هیچکاک فیلم سرگیجه را شخصی‌ترین فیلم کارنامه‌اش خوانده‌است. فیلمی که یکی از مضامین موردعلاقهٔ هیچکاک، یعنی عشق به مثابهٔ یک وسواس را بمر،ی ک.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا