اخبار روز سینما

تاروت روزانه فردا جمعه بیست و چهارمین تاروت خوانی فروردین 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش مگتو تاروت خوانی یکی این یکی از روش های پیشگویی است که در فرهنگ های غربی به ویژه در افسانه ها و تاریخ تاروت استفاده می شود.در تاروت خوانی از کارت های تاروت برای پیش بینی و تفسیر مسائل و رویدادهای آینده استفاده می شود.کارت های تاروت از 78 کارت تشکیل شده است و این کارت های اصلی آرکانا هستند. که شامل 22 کارت اصلی و نشان دهنده نمادها و اصول اولیه و 56 کارت می باشد که به دو دسته تقسیم می شود: کارت های Minor Arcana که از کارت های کوچک تشکیل شده و به چهار دسته شصت و شش تقسیم می شوند. او تاروت را به صورت تصادفی انتخاب می کند و با توجه به ترکیب و موقعیت کارت ها برای سوال یا مشکلی که می خواهد تفسیری پیدا می کند.مهمترین نکته در تاروت خوانی این است که تفسیرها و پیش بینی ها بر اساس تفسیر شخصی و دانش فردی است. هر پیشگویی بر اساس تجربه و دانش خود می تواند تفسیر خاص خود را داشته باشد. در حالی که خواندن تاروت برای برخی افراد به عنوان یک روش جدی پیشگویی تلقی می شود، برای برخی دیگر فقط یک سرگرمی و سنت است. فروردین 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

کارت تاروت: کارت هیروفانت

آوریل ماهی جان، قطعاً اکنون زمان نافرمانی از والدین یا درگیری با بزرگترهای خود در محل کار نیست. به جای نوآوری، باید با باورها و سیستم های موجود سازگار شوید. شما باید رویه های قانونی را دنبال کنید و به طور کلی در محدوده های سنتی رویکرد ارتدکس باقی بمانید. این به شما سود می رساند. یک ازدواج منظم را در نظر بگیرید و از نعمت های عزیزان خود بهره مند شوید.

متولد شدن اردیبهشت ماه

کارت تاروت: کارت شوالیه شمشیرها

اردیبهشت ماه ماهی ها، شما امروز تیزبین و سریع هستید، با جاه طلبی، اراده و قدرت زیادی برای موفقیت در هر شرایطی. این زمانی است که میل به انجام آن چنان کور شده اید که نمی توانید مشکلاتی را که ممکن است با آن روبرو شوید یا پیامدهای اعمال خود را ببینید. شما سرشار از زندگی و انرژی هستید که باید با احساس مسئولیت و دلسوزی متعادل شود.

متولد شدن خرداد

کارت تاروت: کارت جهانی

خرداد ماهی های عزیز، امروز احساس دیوانگی و خوشحالی می کنید. شناخت بسیار کم و احتمالاً کار سخت زیادی برای پول. در چنین موقعیتی، مهم است که کمی بوق بزنید تا به طور تصادفی از بسیاری از دستاوردهای مثبت غافل نشوید. ممکن است لازم باشد در خارج از کشور خود به دنبال اطلاعات مفیدی در مورد نحوه انجام کارتان در جاهای دیگر باشید. این می تواند به بینش های بسیار جالبی منجر شود. ممکن است برخی از شما برای یافتن حقیقت قصد سفرهای زیادی داشته باشید.

متولد شدن تیر

کارت تاروت: کارت پادشاه شمشیرها

جولای جان، شما انرژی ذهنی و جسمی زیادی دارید. شما در موقعیت قدرت و اقتدار هستید. مردم ممکن است امروز از شما کمک بخواهند. اگر امروز به دنبال شغلی هستید و با مصاحبه روبرو هستید، ممکن است لازم باشد در مصاحبه ها بسیار متواضع باشید تا موقعیت مورد نظر خود را بدست آورید. مراقب قراردادها باشید اعتماد بیش از حد شما را به جایی نمی رساند. انرژی خود را برای کارهای خلاقانه ذخیره کنید.

متولد شدن مرداد

کارت تاروت: نه شمشیر

مرداد ماهی ها، استرس و اضطراب امروز شما را بهتر خواهند کرد. بی فکر!!! این احتمال وجود دارد که بتوانید روز/سلامتی خود را خراب کنید. بی خوابی همچنین ممکن است منعکس کننده ترس از آینده یا اتفاقاتی باشد که ممکن است در آینده بیفتد. اگر به خود اجازه دهید با ترس از آینده محدود شوید، خطر ایجاد یک واقعیت منفی بر اساس انتظارات خود را دارید. این تبدیل به کابوس شما می شود، پیشگویی خودکامه شما، و قطعاً نتیجه مطلوبی نیست.

متولد شدن شهریور

کارت تاروت: کارت سه شمشیر

شهریور ماهی در رابطه وجود دارد، انکار، طرد یا جدایی وجود دارد. اگرچه بیشتر مردم در مقطعی از زندگی خود ترس، ناامیدی و عدم اطمینان را تجربه می کنند، اما نباید اجازه دهید این احساسات منفی شما را بی حرکت کند یا مانع از دستیابی به اهدافتان با اشتیاق و امید شود. حداقل در آینده انتظار عدم اطمینان داشته باشید و از نیروی درونی خود استفاده کنید تا تا حد امکان انعطاف پذیر و سازگار باشید.

متولد شدن مهر

کارت تاروت: کارت پادشاه پول

مهر عزیز، شما به دلیل پول خوبی که امروز دریافت کرده اید، از نظر مالی قوی هستید. موفقیت دنیوی، رضایت نهایی، رضایت مادی و جاه طلبی بالا، روز شما را رقم می زند. شما در موقعیتی هستید که از نظر مالی از دیگران حمایت می کنید یا ممکن است دوستتان از شما مقداری پول بخواهد. روز خوبی برای سرمایه گذاری یا خرید داخلی است. شما در قلب ثروتمند و سخاوتمند هستید.

متولد شدن آبان

کارت تاروت: کارت مرگ

آبان ماهی ها، امروز میل شدیدی به دانستن رفتارهای اجتماعی مورد انتظار و مسیرهایی دارید که هرگز نباید قدم بردارید. اما قطعا امروز روز شروع یک کار جدید نیست. گذشته را پشت سر بگذارید و آماده پذیرش فرصت ها و امکانات جدید باشید تا بتوانید زندگی خود را تجدید کنید. این دوره تغییر در سبک زندگی، نگرش و حتی رابطه شماست.

متولد شدن آذر

کارت تاروت: کارت سه تایی Wands

آذر ماهی ها، شما احساس می کنید مبتکر و بسیار نوآور هستید و می توانید به طور کامل در هر فعالیتی که پتانسیل ایجاد ثروت یا مشاغل بیشتر را دارد، شرکت کنید. شما می توانید هر سرمایه گذاری را به موفقیت تبدیل کنید و تقریباً در هر جایی یک فرصت تجاری پیدا کنید! یک ایده بگیرید و آن را از نظر مالی مقرون به صرفه کنید. شما یک مدیر طبیعی هستید، نه رهبری که از قدرت خود به عنوان یک فرد تجاری خوب استفاده می کند.

متولد شدن دی

کارت تاروت: کارت شوالیه چوبدستی

دی ماهی های عزیز یک پیام زیبا روی کارت وجود دارد. شما سرشار از انرژی و اشتیاق هستید. وضعیت سلامتی او همچنان خوب است. ممکن است برای کاری سفر کنید یا یک پست/ترانسفر راحت دریافت کنید. اجرای نهایی یک کار خلاق به عنوان یک سرمایه گذاری تجاری یا سرمایه گذاری در نظر گرفته می شود. به لطف سخت کوشی، مسئولیت پذیری و توجه به جزئیات، به موفقیت های بزرگی دست یافته اید و در نهایت می توانید بگویید که کار خود را به پایان رسانده اید یا به هدف خود رسیده اید.

متولد شدن بهمن

کارت تاروت: کارت ده گرز

بهمن ماهی های عزیز، انجام کار برای شما دشوار است، زیرا ممکن است مسئولیت های فزاینده بیش از حد انجام شود و ممکن است به سختی رها شوید. این شبیه وضعیت صاحب کسب و کاری است که یک کسب و کار پر رونق ایجاد کرده است اما حاضر نیست برخی از مسئولیت های خود را به کارمندانش بسپارد و در نهایت تمام روز کار می کند. بنابراین، بسیار مهم است که برخی از مسئولیت های خود را رها کنید یا محول کنید تا بتوانید از زندگی لذت ببرید.

متولد شدن اسفند

کارت تاروت: کارت پنج فنجان

اسفند ماهی ها روز خوبی نیست ماهی ها!!! یک رابطه عاشقانه که در آن هستید ممکن است به تازگی به پایان رسیده باشد یا در شرف پایان باشد. ممکن است هنوز برای ورود به یک رابطه جدید آماده نباشید. کمی زمان و مکان صرف کنید تا بفهمید که دلیل پایان دادن به رابطه این است که شما را به جایی که واقعاً می‌خواهید برسید. از دست دادن پول، سلامتی و روابط ممکن است رخ دهد. در صورت امکان، آرام بمانید و مدیتیشن کنید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا