اخبار روز سینما

بهترین انیمیشن های علمی تاریخ سینما + [2023]

ما سعی کردیم در مقاله بهترین انیمیشن های علمی تاریخ سینما + [2023] نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

بهترین انیمیشن های اکشن و علمی آموزشی جزئی از بهترین های این نوع رسانه هستند. در ادامه با ما بمانید تا با جدیدترین انیمیشن های اکشن و علمی تخیلی آشنا شوید.

اکشن و علمی آموزشی دو ژانری هستند که همیشه در زمینه سرگرمی با دست به دست می شوند. ترکیبی از دستگاه‌های پیشرفته، محیط‌های آینده‌نگرانه و صحنه‌های اکشان هیج این نوع انیمیشن‌ها همیشه موفق به مخاطبان خود می‌شوند. وقتی سری به دنیای انیمیشن می‌زنیم، امکانات بی‌شماری برای ارائه این دسته از آنی ود دارد. از جنگ‌های فضایی حماسی تا ماجراهای سفر در زمان، هیجان انگیز بودن این انیمیشانی شمیعلتخیه ی ناپذیر است.

در سال‌های علمی اخیر، شهرت انیمیشن‌های تخیلی به دلیل پیشرفت تکنولوژی انیمیشان و آن‌ها از جانب مخاطبان، به شدت افزایش یافته است. این انیمیشن‌ها، نه تنها یک شاهکار بصری را می‌دهند، بلکه برخی از جذاب‌ترین داستان‌ها را نیز به نمایش می‌گذارند.

آن‌ها مجموعه‌ای به بررسی مباحث پیچیده‌ای مانند ماهیت بشر، پیام‌های پیشرفت‌های عیامدهای فناوری بر جامعه می‌پردازند. برای همین ما قصد داریم در این نوشتار شما را با از جذاب ترین انیمیشن های اکشن وعلمی تخیلی 2023 آشنا کنیم.

بهترین انیمیشن های اکشن و علمی آموزشی

بهترین انیمیشن اکشن و علمی تکنیک

شما می توانید فهرستی را بسازید بهترین انیمیشن های اکشن و علمی آموزشی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

  • بهترین انیمیشن های اکشن و علمی تخصصی تاریخ سینما
  • بهترین انیمیشن های اکشن و علمی فنی 2023

مقالات مکمل:

بهترین انیمیشن های اکشن و علمی آموزشی

در مقاله محبوب ترین انیمیشن های ژانر اکشن و علمی فنی ، به بررسی جدیدترین انیمیشن های اکشن و علمی تفسیر می شود که با ترکیبی از آن ها و علمی، مخاطبان را به خود جذب می کنند.

در این انیمیشن‌ها، آثار تصویری خیره کننده و صحنه‌های اشن هیجان‌انگیزمی شود. اما بیش از همه، این انیمیشن‌های علمی تخیلی اکشن، داستان‌هایی با نگاهی نوآورانه‌ای هستند که آن‌ها را از داستان‌های علمی تخیلی بی‌شمار دیگر متمایز می‌کند. پس در ادامه نوشتار محبوب ترین انیمیشن های ژانر اکشن و علمی تکنیک همراه ما بمانعرب تا عرب تا ذاب ترین انیمیشن های اکشن و علمی تخیلی 2023 بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه و انیمیشن برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

Spider-Man: Into the Spider-Verse

بهترین انیمیشن های اکشن و علمی آموزشی
بهترین انیمیشن های علمی تحصیلی

در این انیمیشن مارول، مایلز مورالس به یکی از بسیاری از مردها عنکبوتی تبدیل می‌شود در واقع برای نجات شهر نیویورک و توقف Kingpin با همسایگان می‌دش.و این فیلم در دنیای جدید مرد عنکبوتی و یک داستان کاملاً متفاوت است که ما را مجبٌو چیزهایی است که در مورد معروف ترین مرد عنکبوتی جهان میدانیم، به دور بیاندازیم. ما با داستان نوجوانی بروکلین آشنا میشویم مایلز مورالس، که امکانات نامحدود، اندمی کبوتی را می‌سازد، اما او در این ساختار تنها نیست.

این انیمیشن مارول برای تمام اعضای خانواده مناسب است. کودکان به اندازه والدین خود لذت خواهند برد. از ابتدا تا انتها سرگرم کننده و پر تنش است. دارای یک فیلمنامه هوشمند و فوق العاده سرگرم کننده و گفتگوی بین شخصیت ها بسیارن د م اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید:

قدرتمندترین نسخه های مرد عنکبوتی در کمیک های مارول

تایتان های نوجوان برو! به فیلم ها

بهترین انیمیشن های اکشن و علمی آموزشی
بهترین انیمیشن های علمی تحصیلی

تایتان های نوجوان برو! To the Movies فیلم انیمیشنی شاد و پر از اکشن است که شما را از ابتدا تا انتها سرگرم خواهد کرد. داستان Teen Titans به ستاره‌های سینما هستند. در طول راه، آنها با یک نقشه شرورانه که تهدید به فتح جهان دارد، می‌سازد، آنها را برای نجات جهان استفاده می‌کنند.

داستان فیلم به خوبی ساخته شده است. این انیمیشن موضوعات دوستی، همکاری و کشف را در طول فیلم پوشش می‌دهد و آن ریا عالی برای خانواده‌ها و جوانان تبدیل می‌شوند. پایان این فیلم نیز شاداب و جذاب است.

بهطور کلی، Teen Titans Go! To the Movies یک فیلم انیمیشنی فوق العاده است که شما را با احساس سرگرمی و خوشحالی رها خواهد کرد. این یک گزینه عالی برای خانواده ها و طرفداران فیلم های ابرقهرمانی است و مطمئناً با همه سنین مخاطبان مورد استقبال قرار خواهد گرفت. .

باور نکردنی ها

بهترین انیمیشن های اکشن و علمی آموزشی
بهترین انیمیشن های علمی تحصیلی

فیلم ابرقهرمانی و جاسوسی بِرَد برد در سال 2004 هیچکدام ار جذابیت خود را از دست نسادت. داستان این انیمیشن، در دنیایی اتفاق می‌افتد که در آن ابرقهرمان اساساً برانای پنشه ت می‌کردند، که باعث شد باب احساس گمراهی و بیهدفی کند.

به نظر می‌رسد وقتی یک مرموز با او تماس می‌گیرد، دوباره فرصت قهرمانی را می‌گیرد، اما این شانس جدید برای فوق‌العاده بودن او را با خانواده‌اش که همگی ابرقدرت‌ها دارند، در تضاد می‌دهند. ساخته The Incredibles لباس یک داستان ابرقهرمانی یا یک فیلم جاسوسی دهه‌ی 1960 میلادی، داستانی درباره یک خانواده و احتمال دارد.

DC لیگ سوپر حیوانات خانگی

بهترین انیمیشن های اکشن و علمی آموزشی
DC لیگ سوپر حیوانات خانگی

DC لیگ سوپر حیوانات خانگی فیلمی است که از آن یک انیمیشن لذت می برد. این فیلم درباره کریپتو، سگ وفادار سوپرمن، و ایس، سگ بتمن، است که با ایزارن دارای قدرت ابرقهرمانی به منظور نجات جهان از یک نقشه شرورانه با ترکیب مشترک ه د.

داستان فیلم به خوبی ساخته شده است و با اکشن و طنزهای فراوان شما را به خود جذب می کند. موضوعات دوستی، همکاری وفاداری در طول فیلم بسیار مهم هستند و این فیلم راره یاه گدای خانواده‌ها و جمعیت جوان می‌کند.

بهطور کلی، DC League of Super-Pets یک فیلم انیمیشنی سرگرم کننده و دلنشین است و مطمئناً به شما احساس خ خواهد داد. این فیلم مناسبی برای خانواده ها و طرفداران دنیای DC است و حتماً در بین کلیه سنین مورد استقبال قرار خواهد گرفت. علمی تخیلی است.

فیلم لگو

بهترین انیمیشن های اکشن و علمی آموزشی
فیلم لگو

The Lego Movie یک ماجراجویی است که به همه سنین شادی می‌بخشد. داستان این فیلم در مورد امت، یک مینی فیگور لگو معمولی است که به اشتباه به عناخوان «و» به آن است، یعنی فردی که می‌تواند جهان را از شرور بازی‌ها نجات دهد.

داستان فیلم یک اثر بزرگ است، با دوره‌های هوشمندانه و پیچیدگی‌هایی که شما را از تها نگه می‌دارد. موضوعات خلاقیت، تخیل و همکاری مرکز داستان هستند که این فیلم را بسیار الهام بخش می کند. بازیگری صدا در فیلم بسیار عالی است، با بازیگران با استعدادی که به نقش‌های خوزه‌ای از نگاه و انرژی است. شخصیت‌ها نیز به خوبی توسعه یافته‌اند، با هر کدام از شخصیت‌های لگو که دارخای صوصیات منحصر به فرد خود هستند، هستند که آنها را به نحوی ویژه و جالب از هم متمایز می‌کنند.

باور نکردنی ها 2

بهترین انیمیشن های اکشن و علمی آموزشی
باور نکردنی ها 2

در حالی که خانواده پار خود را به عنوان ابرقهرمان پذیرفته‌اند، باقی می‌ماند که هرمانی ویژه آنها هنوز غیرقانونی است. پس از اینکه پس از جستجوی ناموفق آنها برای انجام Underminer دست می‌شوند، آینده آینده آینده آینده ه نظر می‌رسد.

Deavor Deavor Devtech ت قانونی Supers، با Elastigirl به عنوان نمونه درخشان، امید را ارائه می‌دهد.

غافلگیرکننده‌ای است که فعلاً خواست در خانه بماند تا از بچه‌ها مراقبت کند برای یک چالش دلهره‌آور می‌بیند، به‌ویژه وقتی که قدرت‌های تازه‌تر شده جتیک ج را تقریباً غیرممکن می‌کند. با این حال، Elastigirl نگران‌های خاص خود را برای مقابله با تهدید یک ابرشرور جدید، ادید داة دارة انایی‌های کنترل ذهن دیگران را ویران می‌کند. Elastigirl که هدف اصلی این شرور هستند، حل کند.

سال روشن

بهترین انیمیشن های اکشن و علمی آموزشی
سال روشن

Lightyear یک انیمیشن شگفت انگیز است که شما با سفری بی‌نظیر در کهکشان می‌برد. داستان فیلم درباره باز لایت‌ایر، جنگجوی فضای افسانه‌ای است که دهه‌هاست خیالی را به خود جلب کرده است. با این حال، این فیلم درباره باز لایت‌ایر اسباب‌بازی محبوب ما نیست. به جای آن، یک داستان متفاوت است که به شخصیت واقعی باز لایت‌ایر، مردی که از رل‌ها آن می‌شود، می‌پردازد.

داستان فیلم هیجان انگیز و برای اکشن است، با طرح ها و نوآوری هایی که شما را به ۴ می کشاند. موضوعات قهرمانی، تضحیه و مرکز داستان هستند که دوست دارند سفری قدرتمند و احساسی را ش را ش مغان می‌آورند. تن فیلم و دراماتیک است، با لحظاتی جدید از طنز که به زمان مناسب و به کلیت تأثیر می گذارند.

بازیگری صدا در فیلم بسیار عالی است، با بازیگران با استعدادی که به نقش‌های خوزه‌ای از نگاه و انرژی است. شخصیت‌ها نیز به خوبی توسعه یافته‌اند، با هر کدام از شخصیت‌های دارای ویژگی‌های خاص به فرد خود هستند که آنها را به نحوی ویژه و جالب از هم متمایز می‌کند. کریس اوانز که صدای باز لایت‌ایر را می‌دهد، بسیار خوب در ایفای نقشش عمل کرده است و دوست‌داشتنی نشان می‌دهد.

نقد و بررسی انیمیشن Lightyear ; به سوی بی‌نهایت و فراتر از آن

قهرمان بزرگ 6

بهترین انیمیشن های اکشن و علمی آموزشی
قهرمان بزرگ 6

Big Hero 6 که یک ترکیب غیرمعمول از انیمیشن دیزنی و کمیکهای مارول است، به عنوان داستانی درباره غم و اندوه و قدرت علم عالی می‌باشد. داستان این انیمیشن، هیرو را دنبال می‌کند که برادرش را در یک آزمایشگاه آزمایشگاهی فاجار می‌دهد که همچنین یک قطعه از فناوری را در مخزن می‌برد.

هیرو با دوستان برادرش و یک ربات شفادهنده به نام بیمکس کار می‌کند، یک تیم امراقی است که در آن دانش علمی خود را برای نجات جهان آزمایش می‌کنند. اما چیزی که Big Hero 6 را از دیگر داستان‌های ابرقهرمانی متمایز می‌کند، واقعاً کره‌ای است و چگونه می‌توان به صورت خشم و عواقب ظاهر شد. این یک داستان دوست‌داشتنی با برخی از جلوه‌های بصری خارق‌العاده است و امیدوارم بتوانید دنباله‌ای را برای آن دست بسازید.

Spider-Man: Across the Spider-Verse

بهترین انیمیشن های اکشن و علمی آموزشی
Spider-Man: Across the Spider-Verse

فیلم انیمیشن مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی، یک موفقیت بزرگ در گیشه را برای سنی به ارمغان آورد. همچنین نظران را بسیار جلب می کند و حتی می تواند اسکار انیمیشن سال را برند4. این انیمیشن به یکی از بهترین انیمیشن های اکشن و علمی تخصصی تبدیل خواهد شد.

با این تفاسیر اصلاً دور از انتظار نبود که سونی قسمت دوم را ساخت این انیمیشن را تالشیید آغاز کند. قسمت اول، شخصیت اصلی این قسمت نیز مایلز مورالزخواهد بود و مرد عنکبوتی عنرةبوتیی هیی یز از جهان‌های موازی مختلف در آن حضور خواهند داشت. همچنین شخصیت اصلی سریال مرد عنکبوتی ژاپنی که در دهه 1970 پخش می‌شود می‌شد نیشدین د ور خواهد داشت.

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem

بهترین انیمیشن های اکشن و علمی آموزشی
Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem

در این انیمیشن جدید، برادران لاک پشت در حالی که برای به دست آوردن عشق شهر نیرشیو کنند، با ارتشی از جهش یافته‌ها روبرو می‌شوند. انتظار می‌رود این انیمیشن جدید در 4 آگوست 2023 منتشر می‌شود. با توجه به محبوبیت لاکپشت‌های نینجا، فروش این فیلم در باکس آفیس قرار است ببالد. این انیمیشن یکی از بهترین انیمیشن های قهرمانی کمدی است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمیشن های اکشن و علمی آموزشی سپاسگزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت پی ام آپلود عضو دیگر بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خود را نیز منتشر کنید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک کنید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام پی ام آپلود جهتِ شناختِ مهم‌ترین فیلم‌های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیرلم‌هز روز ه کنید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا