عمومی

قیمت طراحی سایت چقدر است؟

یکی از سوالاتی که از طراح سایت فروشگاهی پرسیده می شود در مورد قیمت طراحی سایت است. طراح سایت موظف است در پروپوزالی که به کارفرما ارائه میدهد قیمت را به طور دقیق اعلام نماید. در نتیجه، کسب و کارها می توانند برآورد هزینه داشته باشند و سپس با توجه به بودجه ای که برای اینکار تعیین کرده اند برای راه اندازی سایت اقدام نمایند. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید چه عواملی بر قیمت ساخت سایت اثر می گذارند. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

قیمت طراحی سایت

سیستم مدیریت محتوا یا زبان برنامه نویسی

یکی از مهمترین مواردی که بر قیمت طراحی سایت اثر می گذارد سیستم مدیریت محتوا و یا زبان برنامه نویسی است که در راه اندازی سایت به کار می رود. همانطور که می دانید هر چقدر زبانی که در طراحی سایت به کار می رود پیچیده تر باشد، به همان کارفرما باید هزینه بیشتری را پرداخت کند. امروزه، وردپرس به یک پلت فرم محبوب تبدیل شده است و مورد توجه کسب و کارها در نظر گرفته است. هزینه طراحی سایت با وردپرس مقرون به صرفه است و این سیستم مدیریت محتوا ویژگی های بسیار زیادی دارد.

گرافیک سایت

یکی دیگر از مواردی که بر قیمت طراحی سایت اثر گذار است گرافیک سایت است. با توجه به این موضوع که گرافیک سایت می تواند بر تعامل کاربران بر سایت اثر بگذارد و نرخ پرش را به میزان زیادی کاهش دهد، هر چقدر که گرافیک سایت پیچیده تر باشد به همان اندازه کارفرما باید هزینه بیشتری را پرداخت کند. با توجه به این موضوع توصیه می شود کسب و کارهایی که می خواهند در کار خود به پیشرفت زیادی برسند به گرافیک سایت خود توجه داشته باشند و هزینه زیادی برای آن کنند.

سایت اختصاصی و یا سایت ساده

امروزه، سایت ها یا به صورت اختصاصی طراحی می شوند و یا به صورت ساده. اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که سایت های اختصاصی چه تفاوتی با سایت های معمولی دارند. یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است سایت های ساده با سایت های اختصاصی متفاوت باشند، روش طراحی سایت است. در سایت های اختصاصی به نیازهای کاربران توجه ویژه ای می شود و همین امر باعث می شود تا کاربران در سایت های اختصاصی احساس بهتری داشته باشند. تمامی این امور باعث می شوند که قیمت طراحی سایت اختصاصی از قیمت طراحی سایت ساده بیشتر باشد.

قالب سایت

در بالا به سایت های اختصاصی و ساده اشاره کردیم. بهتر است بدانید در سایت های اختصاصی از قالب های رایگان استفاده نمی شود و قالب ها به صورت اختصاصی کد نویسی می شوند. قالب های کد نویسی شده می توانند متناسب با نیازهای کاربران باشند و کاربران احساس می کنند در سایتی حضور دارند که متعلق به خود آنهاست. با توجه به این موضوع قیمت طراحی سایت افزایش پیدا می کند. هر چقدر شما هزینه بیشتری را برای طراحی سایت بپردازید، به همان اندازه در دنیای اینترنت موفق تر خواهید بود.

طراح سایت فروشگاهی

آیا ورد به دنیای اینترنت الزامی است؟

آمازون اولین شرکتی بود که وارد دنیای اینترنت گردید و پس از آن به سراسر دنیا نشان داد که اینترنت می تواند فضای مناسبی برای یافتن مشتریان بالقوه برای کسب و کارها باشد. شما می توانید با پرداخت قیمت طراحی سایت وارد این فضا شوید. با توجه به این موضوع که این روزها اینترنت به بخش بسیار مهمی از زندگی انسان ها تبدیل شده است، ورود کسب و کارها به این فضا الزامی است و همین امر باعث می شود تا بتوانند درآمد خود را به میزان زیادی افزایش دهند.

طراح سایت فروشگاهی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

طراح سایت فروشگاهی باید ویژگی های زیر را داشته باشد تا بتواند به شما کمک کند به اهداف خود دست پیدا کنید:

  • طراح سایت فروشگاهی باید بتواند به کسب و کارها مشاوره دهد و آنها را رشد دهد.
  • طراح سایت فروشگاهی باید پلن های مختلفی را برای کارفرمایان آماده کند و آنها را ارائه دهد. در نتیجه کارفرمایان می توانند با توجه به نیازهای خود پلن مناسب را انتخاب کنند.
  • طراح باید تعاملات خود را با کارفرما حفظ کند تا بتواند نیازهای کاربران را در سایت بازنمایی کند.

طراح سایت

برای استعلام قیمت طراحی سایت به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد قیمت طراحی سایت درا ختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید فاکتورهای مختلفی بر قیمت سایت اثر می گذارند که از مهمترین آنها می توان به قالب سایت، گرافیک سایت، سیستم مدیریت محتوا و سایت اختصاصی و ساده اشاره کرد.

شرکت ایران سایت (iransite.com) اولین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران است. نمونه کارهای این شرکت در سایتش قرار گرفته اند و شما می توانید آنها را بررسی کنید. همچنین، این شرکت تجربه زیادی در زمینه طراحی سایت دارد و می تواند به درخشش کسب و کار شما در فضای اینترنت کمک کند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا