اخبار ورزشی

تنها دو بلیط باقی ماند/ دربی جام حذفی نزدیک است!

به گزارش پی ام آپ، 35 هزار بلیت دیدار فینال دو تیم پرسپولیس و اسنقلتل تنها بعد ار سه ساعت به فروش رفت.

به گزارش پی‌ام‌آپ ، این احتمالا یکی از سریع ترین پیش فروش های فوتبال ایران بود. هواداران پرسپولیس و استقلال تاکنون تمامی بلیت های این بازی را خریداری کرده اند، تقریبا هیچ بلیت فعالی در سیستم فروش بلیت وجود ندارد.

در حال حاضر تنها 2 بلیت در قسمت شمالی طبقه دوم وجود دارد که متعلق به هواداران پرسپولیس است و با پرداخت 50 هزار تومان می توانند بلیت تهیه کنند.

تمامی بلیت های سکوهای هواداران استقلال فروخته شده است و در صورت عدم ارائه بلیت جدید در سامانه حداقل هواداران نمی توانند با بلیت قانونی در ورزشگاه حاضر شوند.

تنها دو بلیط باقی ماند/ دربی جام حذفی نزدیک است!

آنچه مهم است این است که بلیت های ضلع شرقی ورزشگاه که به جلوی ورزشگاه معروف است، در کمتر از یک ساعت به سرعت فروخته شد تا نشان دهد که هواداران علاقه زیادی به دیدن بازی از نزدیک دارند.

پیش از این مسئولان ورزشگاه آزادی اعلام کرده بودند که این ورزشگاه گنجایش 50 هزار هوادار را دارد و حالا باید دید تا قبل از شروع مسابقه 15 هزار بلیت دیگر فروخته می شود یا خیر.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا