اخبار ورزشی

موقعیت میلاد عبادی پور در میلان ایتالیا در خطر بود

به گزارش خبرنگار پی ام آپ ماتی کازیسکی، فوق ستاره سابق بلغارستان ترنتینو و بهترین بازیکن فصل قبل لیگ والیبال ایتالیا همانطور که انتظار می رفت راهی آلیانز میلانو شد و به این تیم پیوست. کازیسکی 39 ساله جایگزین میلاد عبادی پور بازیکن تیم ملی ایران در این تیم می شود و قرار است با یوکی ایشیکاوا دو نفره خطرناکی را رقم بزنند.

متی کازیسکی که این روزها در بهترین حالت خود قرار دارد و توسط پلامان کنستانتینوف، سرمربی بلغارستانی به این تیم دعوت شده است، سال آینده برای حضور در اروپا و شاید قهرمانی با میلان چالش جذابی خواهد داشت و همچنان باقی می ماند. تا ببینیم با این چالش چه خواهد کرد. حالا با این انتقال احتمالا باید شاهد خروج شماره 22 ایرانی از این تیم باشیم.

کازیسکی در همان روزی که آلکسیف هم تیمی اش در تودور از والیبال خداحافظی کرد به تیم میلان پیوست اما متی کازیسکی همچنان در سطح اول والیبال جهان به میدان می رود و درخشش بی نظیری دارد. گفتنی است میلان فصل گذشته عنوان چهارمی سوپرلیگ ایتالیا را به دست آورد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا