اخبار روز سینما

گریه های مادر حسام محمودی برای فرزندش!/ویدئو

به تازگی عکسی از گریه های مادر حسام محمودی برای فرزندش منتشر شده است. در ادامه می‌توانید عکس گریه های مادر حسام محمودی را ببینید.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون 12 اردیبهشت‌ماه بر اثر ایست قلبی در منزلش از دنیا رفت. مازیار این خبر را در صفحه مجازی خود تایید کرده است. حسام محمودی متولد 1365 در تهران بود. وی فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردان تئاتر از دانشگاه تربی ت مدرس می‌بود. اکنون تصویر گریه های مادر حسام محمودی توجه زیادی در فضای مجازی جلب کرده است.

گریه های مادر حسام محمودی برای فرزندش

حسام محمودی بازیگری را در سال 1391 و با بازی در فیلم‌های خسته نباشید و شب بیرون در سینما آغاز می‌شود و همچنین بازیگری در تلویزیون را در سال 1393 و با بازی در سریال گاهی اوقات پشت سر نگاه کن، شروع کرد. حسام محمودی رابطه بسیار نزدیک با باران کوثری و نوید محمد زاده داشت.

از نظر منتقدان حسام محمودی از جمله هنرپیشه‌های جوان و آینده‌دار کشور. حسام محمودی هنرپیشه کم حاشیه‌ای بود که به گفته خودش از زندگی حرفه‌ای محافظت می‌کند و از خود عکس و خبر منتشر می‌کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا