اخبار روز سینما

ببینید: لباس عروس جنجالی ساناز ارجمند

لباس عروس جنجالی ساناز ارجمند بسیار خبر ساز شد. رونمایی ساناز ارجمند از لباس عروس احتمالی اش در رسانه بازتاب داشت. برای دیدن لباس این سلبریتی همراه ما باشید.

ساناز ارجمند از لباس عروسش رونمایی کرد. ساناز ارجمند همه او را به عنوان همسر دوم حسینی می‌شناسند، عکس عروسی عروسی خود را داد. استوری لباس عروس زیبای احتمالی ساناز ارجمند سر وصدا به پا کرد.

ببینید: خوشحالی شهاب حسینی از ازدواج دومش! [ساناز ارجمند کیست؟]

استوری غم انگیز ساناز ارجمند همسر جدید شهاب حسینی [+عکس]

لباس عروس جنجالی ساناز ارجمند

تصویر لباس عروسی پر سرو صدا ساناز ارجمند

ساناز ارجمند اکنون همه او را به عنوان همسر حسینی بازیگر مبو کشورمان می‌شناسند، تصویر عروسی خود را در قالب یک استوری نشر داد. ابتدای امسال که شهاب جسینی به همراه خانم ارجمند یک مراسم رسمی شرکت کردند که در خصوص، شایعاتی پیرامون این دو نفر شکل گرفت.

در ادامه لباس زیبای ساناز ارجمند را ببینید:

مهم‌ترین شایعات طلاق شهاب حسینی از پریچهر و ازدواج او با ساناز ارجمند عکاسی پروژه همرفیق. البته هنوز هم این شایعات وجود دارد.

لباس عروس زیبای احتمالی ساناز ارجمند

شهاب حسینی نسبت به شایعات ازواجش با ساناز ارجمند ندارد و هیچکدام از آن‌ها را تایید نکرده است. هم اکنون هم ساناز ارجمند با این استوری‌ها به شایعات دامن زده است. بریخ کاربران حدس زدند ک او احتمالا عروسی در پیش دارد و دنبال لباس عروسی می باشد.

شهاب حسینی متولد 14 بهمن 1352 است که دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده و دانشگاهی خود را در رشته روانشناسی تهران آغاز کرد اما آن را نیمه رها کرد.

در سال 74 ازدواج کرد و فرزند اولش به نام محمد امین و فرزند دومش به نام امیر علی است.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا