اخبار روز سینما

جزئیات کامل از فیلم جدید گیرمو دل تورو

گیرمو دل تورو ، تنها پس از گذشت چند روز از دریافت اسکار، اعلام کرد که فیلم قدیمی می‌سازد کد د جزئیات کامل از فیلم جدید گیرمو دل تورو را متوجه گفت.

گیرمو دل تورو کارگردان موفق و سینمای هالیوود، تنها چند روز از برنده شدن اسکار بهترین بلند برای برداشتن تاریک خود از داستان، به دنبال ساخت فیلم ساختن آن است که همان چیزی است که است که آن است که آن است که آن است که آن است که. است است است درباره جدیدترین فیلم گیرمو دل تورو توضیح داد.

بیشتر بخوانید:

معرفی بهترین فیلم های گیلرمو دل تورو

معرفی و دانلود رایگان برندگان اسکار 2023

بهترین فیلم های 2023

جزئیات کامل از فیلم جدید گیرمو دل تورو

به نقل از منابع به ورایتی، گیرمو دل تورو، بازیگرانی مانند اندرو گارفیلد اسکار آیزاک و میا گوث در بازی برای بازی در فیلم لایو اکشن فرانکنشتاین نتفلیکس هستند که دل تورو نویسندگی و آن را بر عهده خواهد داشت و این بازنویسی می کند.

دل تورو سالی است که این پروژه را بر اساس رمان 1818 نویسنده انگلیسی مری شلی تودا اما مشخص نیست که او تا چه اندازه قصد دارد از این منبع الهام بگیرد. فرانکنشتاین، از قرارداد چند ساله این فیلمساز با است، جایی که دل پروژه در مراحل مختلف توسعه دارد.

در ادامه می‌توانید از بازیگران فیلم فرانکشتاین دل تورو را ببینید:

درباره جدیدترین فیلم گیرمو دل تورو

جزئیات دقیق فیلم گیرمو دل تورو

برنده شدن تورو در روز یکشنبه، سومین جایزه اسکار او از دو دو مرتبه برای برای شکل دادن به شکل آب برای آب آب دل تورو در سال 2007 برای فیلمنامه و فیلم خارجی با «هزارتوی پان و بار دیگر در سال 2022 با «کوچه کابوس کابوس »نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم شد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا