اخبار روز سینما

ببینید: زیبایی زن اول رضا رویگری در مقایسه با زن دومش [+عکس]

عکسی در اینستاگرام منتشر شده که جذابیت همسر اول رضا رویگری را به تصویر می‌کشد. برای تماشای زیبایی زن اول رضا رویگری در مقایسه با زن دومش همراه ما باشید.

زن سابق رضا رویگری خوشگلتر است یا زن دومش؟ این موضوع است که به تازگی ورد زبان کاربران مجازی شده است. خیلی از افراد معتقدند که همسر سابق رضا رویگری زیباتر است. در ادامه تصاویر از رضا رویگری در کنار زن اولش را میبینید.

زیبایی زن اول رضا رویگری در مقایسه با زن دومش

زن اول رضا رویگری زیباتره یا زن دومش

رضا رویگری در 6 دی ماه سال 1325 در تهران متولد شد. در سال 1348 خانم خجسته به دنبال یک بازیگر خوش صدا می‌گشتند که رویگری را برای بازی صحنه صحنه انتخاب می‌کنند. تجربه بازی این هنرمند در تئاتر اولین بوده است.

رضا رویگری از سال‌ها بازی در تئاتر و با ساموئل خاکچیان در سال 52 جلوی دوربین رفت و سریال چنگ را بازی کرد و تا سال‌های انقلاب در کنار بازی تئاتر تئاتر در یک فیلم به نام لحظه بازی.

پس از انقلاب در سال 1361 در محله برو بیا بازی کرد. اولین تجربه کار سینمایی وی به فیلم عقاب‌ها بازمی‌گردد. این بازیگر سال است که درگیر بیماری سختی است. عکس همسر اول رضا رویگری در کنارش بسیار وایرال شده است که در زیر آن را مشاهده می‌کنید.

همسر دومی که در شیراز با او آشنا شده است به این موضوع اشاره نمی کند بازیگر است و و:

من اصلا ایشان را به عنوان بازیگر نمی شناسم و هیچ کاری از ایشان ندیده بودم. راستش در افتتاحیه ای در شیراز رضا رویگری به مهمان دعوت شده بود دوست من هم وظیفه میزبانی ایشان را برعهده داشت. وقتی برای آنها به فرودگاه رفتیم اولین بار را دیدم و طی چند آنجا بودند که با هم آشنا شدیم. این روزها همه می‌گویند زن اول رضا رویگری خوشگل تر بوده است.

تصویر همسر اول جذاب رضا رویگری:

جذابیت زن اول رضا رویگری

رضا رویگری مشهور سینما و تلویزیون ایرانی حدوداً دو است که به دلیل ناراحتی ناشی از اهمیت خاصی از سینما و تلویزیون دور شده است. در این دوران این همسر دومش تارا کریمی است که تمام وقت کنار اوست و از رضا رویردی.

رضا رویگری می‌گوید:

در سال ۷۳ دور بازیگری را خط کشید و دوباره به نقاشی روی آوردم. مدتی به آمریکا رفتم، در آنجا با همسر اولم آشنا شدم و ازدواج کردم. حاصل این ازدواج، پسرش کیارش رویگری متولد ۱۳۵۳ و یک نوه دختر ۸ ساله است.

اما این رضا رویگری در سال ۱۳۹۳ از.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا