اخبار روز سینما

ببینید: تیپ جنجالی نفیسه روشن در کنسرت بهنام بانی

تیپ خفن نفیسه روشن در کنسرت خواننده مشهور بسیار خبرساز شد. تیپ جنجالی نفیسه روشن در کنسرت بهنام بانی وایرال شده برای تماشای تیپ این بازیگر همراه باشید.

استایل منحصر به فرد بازیگر پرحیه این روزها بسیار سر زبان‌ها افتاده است. استایل خاص نفیسه روشن در کنسرت خواننده پاپ این روزها خیلی جنجال برانگیز شده است. برای این که تصاویری از لباس نفیسه روشن در کنسرت را ببینید همراه ما باشید.

تیپ جنجالی نفیسه روشن در کنسرت بهنام بانی

عکس نفیسه روشن با بهنام بانی

هر روز یک حاشیه از خانم نفیسه روشن به گوش می‌خورد. از ازدواج طلاقش گرفته شده تا استایل‌های جنجالی این بازیگر باعث جلب توجه کاربران شده است.

نفیسه روشن در ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران متولد شده است. وی هنرپیشه سینما تلویزیون و تئاتر ایران.نفیسه روشن مدرک کارشناسی فقه حقوق اسلامی خود را دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی گرفته است.

نفیسه روشن بازیگر و سینما خبر از ازدواج جدیدش، گویا این اتفاق سفر بعدی خانم نفیسه روشن به کربلا اتفاق افتاده است.

با وجود های متفاوتی که خانم نفیسه روشن در اینستاگرامش اینستاگرامش یکی از حاشیه بازیگران ایرانی است که ماجرای او از اول و ازدواج ازدواج مجددش خیلی جنجالی جنجالی شده است.

او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده و خود او می گوید:

د‌رآن گروه تئاتر بود و مدرس کلاس‌های کانون پرورش فکری تئاتر می‌کردند که از آنجا این کودکی کودکی بیشتر شد و بیشتر شد. حواشی راجع به نفیسه روشن تمام ندارد.

تصاویر نفیسه روشن همراه بهنام بانی:

نفیسه روشن و بهنام بانی در کنسرت

نفیسه روشن بازیگران پر کار تا چند سال گذشته بود حالا دیگر او در سینما و تلویزیون حضور دارد به همین دلیل این خانم بازیگر حاشیه ساز ساز در صفحات مجازی مجازی به فعالیت های ویژه اینستاگرام.

استارت کار با بازی در سریال «روزهای بیادماندنی بیادماندنی به کارگردانی همایون همایون شهنواز در سال 1382 زده شد. تحصیل او در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری نفیسه روشن در این سالها بوده است.

به گزارش «شایانیوز» نفیسه روشن در ماه و برای اربعین به کربلا به مصاحبه های ریکارانه و دروغین در راه برگشت به گفته خود عاشق می شود و برای بار دوم ازدواج می کند اما وقت همسرش رو نشون نمیده و و و وقتا قسمتی. از بدن شوهر جدیدشو مثل بازویی، دستی، گلی چیزی رونمایی میکنه.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا