اخبار روز سینما

ببینید: تولد لاکچری پسر احمد مهرانفر بازیگر پایتخت

تولد لاکچری پسر احمد مهرانفر بسیار جنجالی شد. به تازگی این بازیگر برای پسرش تولد گرفته است. برای تماشای تولد خفن پسر ارسطو همراه ما باشید.

تولد لاکچری احمد مهرانفر برای پسرش بسیار دیدنی است. عکس پسر احمد مهرانفر در 3 سالگی بسیار وایرال شد. احمد مهرانفر به تازگی عکسی در کنار همسر و فرزندش منتشر کرده که نشان می دهد پسر ارسطو 3 ساله شد. اگر می‌خواهید جشن تولد فرزند احمد مهرانفر را ببینید همراه ما باشید.

تولد لاکچری پسر احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو این روزها دست به دست می‌شود.

تولد لاکچری پسر احمد مهرانفر بازیگر پایتخت

تولد پسر آقای بازیگر جنجالی شد

عکسی از جشن تولد پسر احمد مهرانفر بازیگر سریال پایتخت در فضای مجازی منتشر شد. احمد مهرانفر ازدواج کرده این ازدواج پسر سه ساله به نام نیک است.

پسر احمد مهرانفر و مونا فائزپور در هجدهم فروردین ماه 1399 به دنیا آمد.

مونا فائز پور همسر احمد مهرانفر متولد سال 1368، فعال در زمینه مدلینگ تبلیغاتی و باسازید. او دوره های بازیگری را به استادی هومن سیدی در کلاس های بازیگری گذرانده است.

احمد مهرانفر بازیگر پرطرفدار و محبوب ارسطو در سریال پایتخت در 25 فروردین 97 با فائز پور ازدواج کرد و این خبر را رسما اعلام کرد.

عکس پسر احمد مهرانفر در روز تولدش

لطفا توجه داشته باشید:

احمد مهرانفر در 10 خرداد 1354 در شهر برزک کاشان از بازیگران خوب کشور متولد شد.

وی در رشته تحصیلی و فارغ التحصیل التحصیل لیسانس بازیگری و لیسانس کارگردانی از دانشگاه تهران که کارش را شروع کرد و با سریال «پایتخت» در نقش نقش ارسطو ارسطو بسیار مشهور.

فعالیت هنری احمد از سال 1378 پس از گرفتن لیسانس به صورت جدی از تئاتر شروع و به قول خودش در تئاتر تلاش کرد تا مسیر بازیگری برایش هموار هموار هموار هموار هموار هموار هموار. هموار هموار هموار

احمد مهرانفر خاص‌ترین و خفن‌ترین بازیگران سینما، تئاتر و ایران اسـت.این خاصیت به خاطر نیست، بلکه به دلیل ویژگی‌های اخلاقی خودش است که رفتار بسیار متواضعی متواضعی با همکارانش همکارانش دارد. در رفتار او خبری از ادا و اصول نیست.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا