اخبار روز سینما

بررسی فروش هفتگی سینماها| نبض اکران کماکان در دست «فسیل»

فیلم سینمایی «فسیل» پس از گذشت دو ماه از اکران این هفته ۱۱ میلیارد تومان فروش کرد و مجموع فروش این فیلم به ۱۳۲ میلیارد تومان رسید.

بررسی فروش هفتگی سینماها| نبض اکران کماکان در دست «فسیل»

به گزارش پی ام آپ، سینمای ایران در هفته گذشته 17 میلیارد تومان فروخت که 11 میلیارد آن به فیلم «فسیل» به کارگردانی کریم امینی تعلق گرفت. از مجموع 363 هزار نفری که این هفته به سینما رفتند، 237 هزار نفر مخاطب فیلم «فسیل» بودند.

پس از «فسیل»، فیلم «سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور با فروش 1.7 میلیارد تومانی به رتبه دوم جدول فروش صعود کرد. این فیلم در این مدت 32 هزار بلیت فروخت. «سه کام حبس» 27 فروردین اکران شد و در این ماه با فروش 9.7 میلیارد تومانی پس از دو فیلم «فسیل» و «غریب» در جدول فروش فیلم 1402 قرار گرفت.

«آهنگ دو نفر» به کارگردانی آرزو ارزنش سومین فیلم در جدول فروش این هفته بود. این فیلم در هفت روز گذشته 1.3 میلیارد تومان فروخت و 25 هزار نفر برای دیدن آن راهی سینماها شدند. مجموع فروش فیلم «آهنگ دو نفره» پس از یک ماه به 6.6 میلیارد تومان رسید.

رتبه چهارم جدول فروش هفتگی به فیلم «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس اختصاص یافت. این فیلم از ژانویه اکران شده و همچنان فروش خوبی دارد. این هفته 680 میلیون تومان فروخته شد و 12 هزار نفر برای آن بلیت خریدند. در مجموع «ملاقات خصوصی» از زمان اکران تاکنون 30 میلیارد تومان فروش داشته است.

دو فیلم «عروس خیابان فرشته» و «جنگ جهانی سوم» با 600 و 520 میلیون فروش در رتبه های چهارم و پنجم هفتگی قرار دارند.

عکس ضمیمه خبر مربوط به فیلم «فسیل» است که توسط سمیرا بختیاری ثبت شده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا