اخبار روز سینما

بازیگران فیلم A Big Bold Beautiful Journey مشخص شدند

بازیگران دیگر اخیرا شجاع بزرگ یک سفر زیبا آنها شناسایی شده اند و در کنار “مارگو رابی” و “کالین فارل” بازی خواهند کرد.

لیلی راب، جودی ترنر اسمیت، فیبی والر بریج و لوسی توماس بازیگران Big Brave Beautiful Ride گفته شد که «مارگو رابی» و «کالین فارل» نیز در این سریال بازی کرده اند و «کوگونادا» کارگردانی آن را بر عهده داشته است. فیلمنامه این اثر را «ست ریس» نوشته است. ریس و یوری هنلی تهیه کنندگی این فیلم را به همراه دن فریدکین، بردلی توماس و رایان فریدکین خواهند داشت. تهیه کنندگان اجرایی عبارتند از Kogonada، Elaine Feldman و Avery Eisen.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


بازیگران Big Brave Beautiful Ride

جزئیات داستان در دسترس نیست، اما Big Brave Beautiful Journey به عنوان داستانی تخیلی از دو غریبه و سفر احساسی خارق‌العاده‌ای که آن‌ها را به هم متصل می‌کند، آغاز می‌شود.

«لیلی راب» اخیراً در کنار دیوید ای. کلی، الیزابت اولسن، جسی پلمونز و پاتریک فوجیت بازی کرد و همچنین در کنار جیسون سیگل و هریسون فورد در فیلم بیل لارنس برای Apple TV+ بازی کرد.

شجاع بزرگ یک سفر زیبا

علاوه بر این، مارگو رابی اولین کارگردانی خود را با فیلم Downtown Owl در کنار همیش لینکلیتر انجام داد. این فیلم سال گذشته در “Tribeca” به نمایش درآمد و در تاریخ 23 آوریل، 4 می باشد. اردیبهشت ماه منتشر خواهد شد. او همچنین در Kelley's Presumed Innocent برای Apple TV+ در کنار جیک جیلنهال و روث نگا ظاهر شد.

Big Bold Beautiful Ride نشان دهنده اتحاد مجدد ترنر اسمیت، کوگونادا و فارل است که در A24 After Yang با هم کار می کردند. ترنر اسمیت اخیرا در سریال White Noise به کارگردانی نوآ بامباخ و فصل آخر سریال آموزش جنسی نتفلیکس بازی کرد. پروژه های آینده او شامل سریال Disney+ Star Wars The Acolyte و بازی در میمون بد از Apple TV + است. ترنر اسمیت تهیه کننده فیلم Tron: Ares است که برای اکران در سال 2025 برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بازیگران فیلم Big Brave A Beautiful Journey چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا