اخبار روز سینما

بازیگران سریال جدید The Office مشخص شدند

به تازگی خبر زیر منتشر شده است: بازیگران سریال جدید دفتر به تازگی خبر انتشار این مجموعه منتشر شده است.

سریال Office با بازی “استیو کارل” یکی این فیلم که یکی از جالب‌ترین تولیدات تاریخ ژانر کمدی در تلویزیون به حساب می‌آید، محبوبیت زیادی به دست آورد و نسخه آمریکایی موفق‌تر از نسخه اصلی بریتانیایی بود.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


بازیگران سریال جدید دفتر

در حالی که هالیوود تلاش می کند سریال را دوباره راه اندازی کند، سریال جدیدی در دست ساخت است که صرفاً در دنیای The Office اتفاق می افتد و جایگزین شخصیت های اصلی نخواهد شد. این بار شاهد مدیریت جدیدی خواهیم بود که در آن شخصیت های مختلف به تصویر کشیده می شوند و از اتفاقات روزمره برای خلق لحظات خنده دار استفاده می شود.

بازیگران اصلی این سریال جدید که همانند سریال اصلی و منعکس کننده حال و هوای مستند است، «دامنل گلیسون» و «سابرینا ایمپاچاتوره» هستند. یکی یکی از نکات مثبت این سریال این است که تیم نویسندگی توسط «گرگ دنیلز» خالق سریال اصلی هدایت می شود.

بازیگران سریال جدید دفتر

این سری جدید هنوز به تاریخ انتشار قطعی نرسیده است. با این حال با حضور بازیگران مشهور و نظارت سازنده اصلی، انتظار می رود توجه زیادی را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بازیگران سریال جدید The Office چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا