اخبار روز سینما

رکوردزنی بیانسه در تور کنسرت خود!/ این خواننده غوغا کرد!

«بیانسه» سرانجام پس از سال ها انتظار به صحنه اجرای زنده بازگشت و تور کنسرت «رنسانس» خود را با اجرای در سوئد آغاز کرد.

«بیانسه ژیزل نولز کارتر»، معروف به ملکه بی، تور کنسرت «تولد مجدد» خود را آغاز کرد که انتظار می‌رود با فروش ۲.۱ میلیارد دلاری به پردرآمدترین تور تاریخ تبدیل شود.

درآمد بالقوه 10 رقمی ملکه بی از دو حوزه اصلی تامین خواهد شد: فروش بلیط و محصولات جانبی.

با در نظر گرفتن میانگین قیمت بلیت در 57 اجرا، فروش ناخالص بلیت کنسرت به پایین 752 میلیون دلار و بالاتر از 2.4 میلیارد دلار تخمین زده می شود.

در فروش کالاهای جانبی با فرض فروش 300000 قلم کالا با میانگین قیمت 100 دلار می توان تخمین زد که درآمدی در حدود 171 میلیون دلار به دست می آید و اگر 80 درصد از فروش این کالاها به بیانسه برسد، درآمد آنها خواهد بود. حدود 136.8 میلیون دلار خواهد بود.

حتی اگر درآمد بلیط او را اعداد متوسط ​​بالا در نظر بگیریم، او همچنان با اختلاف زیادی پردرآمدترین برگزارکننده تور در تمام دوران خواهد بود.

این رکورد در حال حاضر متعلق به التون جان است که با تور “جاده آجر زرد خداحافظی” در 293 کنسرت بین سال های 2018 تا 2023، 853 میلیون دلار به دست آورد.

درآمد بیانسه از آخرین تور خود، “آن د ران” در سال 2018 با شریک زندگی خود، 254 میلیون دلار بود.

تور “رنسانس” این خواننده از 10 می در سوئد آغاز شد.

بیانسه در 8 ژوئیه به تورنتو می رود و پس از آن در شهرهایی از جمله فیلادلفیا، شیکاگو، آتلانتا، لس آنجلس و زادگاهش هیوستون اجرا می شود.

بیانسه اخیراً دادخواستی را برای محاسبه مجدد بدهی های مالیاتی خود برای سال های 2018 و 2019 به دادگاه مالیاتی ایالات متحده ارائه کرده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا