اخبار روز سینما

صحبت های بازیگر مشهور و معروف هالیوودی در جشنواره کن!

جانی دپ بازیگر آمریکایی در حاشیه جشنواره فیلم کن گفت: احساس نمی کنم هالیوود مرا تحریم کند، چون به هالیوود فکر نمی کنم و به آن نیازی هم ندارم.

«جانی دپ» در حاشیه هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن و یک روز پس از نمایش اولین فیلم «ژان دوباری» که اولین فیلم او در سه سال اخیر است در جمع خبرنگاران گفت: آیا احساس می کنم که به نام آیا من هالیوود را تحریم کردم؟ هیچ کدام از اینها اتفاق نیفتاد.

فیلم فرانسوی «ژان دو بری» به کارگردانی «میوین» بازیگر و کارگردان فرانسوی ساخته و کارگردانی شده و دپ که در اولین حضور خود پس از درگیری حقوقی با همسر سابقش به سر می برد، در این فیلم نقش لویی پانزدهم را بازی کرد. .

دپ همچنین افزود: وقتی از شما خواسته می شود فیلمی را که در آن حضور دارید به دلیل سر و صدایی که در هوا پخش می کنید را ترک کنید، بله، احساس می کنید که تحریم شده اید.

در جریان اختلاف حقوقی دپ و همسر سابقش امبر هرد، از او خواسته شد تا از مجموعه فیلم‌های مستقل «هری پاتر» کناره‌گیری کند. با این حال، او اکنون می گوید که علاقه ای به بازگشت به پروژه های استودیویی ندارد.

دپ همچنین به خبرنگاران گفت: “من احساس نمی کنم هالیوود را تحریم می کنم زیرا به هالیوود فکر نمی کنم. دیگر نیازی به هالیوود احساس نمی کنم.”

این بازیگر آمریکایی در این نشست خبری بیشتر مطالبی را که در سال های اخیر درباره او نوشته شده است را «داستانی فوق العاده و وحشتناک نوشتاری» توصیف کرد و اظهار داشت: لحظه بسیار عجیب و خنده داری است زیرا همه می خواهند خودشان باشند. اما نمی تواند.” زیرا باید از فرد مقابل پیروی کنند. اگر می خواهی اینگونه زندگی کنی، برایت آرزوی خوشبختی می کنم.”

فیلم «ژان دو بری» با بازی «جانی دپ» که افتتاحیه جشنواره کن 2023 شد، داستان پرفراز و نشیب لویی پانزدهم را به همراه همسرش روایت می کند. این فیلم همزمان با نمایش در کن در سینماهای فرانسه نیز اکران شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا