اخبار روز سینما

اولین تریلر رسمی فصل دوم سریال Shadow and Bone منتشر شد

تریلر فصل سوم Tom Clancy’s Jack Ryan منتشر شد: «جان کرازینسکی» به نقش جک رایان رایان است و این بار قرار است یک یاغی باشد. چندی پیش «پرایم ویدئو» تریلر فصل سوم سریال جک رایان (جک رایان تام کلنسی) اثر «تام کلنسی» را منتشر کرده است.

در این جک رایان را می بینیم که فرار می کند و در قسمتی از این تریلر گفته می شود: «اگه آفتابی بشم کلی آدم میرن، من فقط دارم تلاش می کنم کار کنم درسته رو».

در این به علاوه جان کرازینسکی، «وندل پیرس پیرس پیرس پیرس پیرس پیرس پیرس پیرس پیرس پیرس پیرس کلی کلی کلی کلی پیرس پیرس پیرس پیرس به نظر می رسد که در این فصل «نینا هوس» و «بتی گبریل» هم به جمع بازیگران پیوسته اند.

فصل دوم این سریال در اکتبر سال ۲۰۱۹ منتشر شد و این یعنی تا حدودی از سه سابشاز آن. پلتفرم پرایم ویدئو قرار است در تاریخ ۳۰ آذر سال ۱۴۰۱ تمام هشت قسمت فصل سوم سریال رش من.

این سریال از آمازون استودیوز استودیوز استودیوز استودیوز استودیوز استودیوز استودیوز استودیوز استودیوز استودیوز استودیوز استودیوز استودیوز استودیوز استودیوز استودیوز استودیوز استودیوز جان کرازینسکی ، فرم اندرو اندرو اندرو اندرو اندرو اندرو اندرو اندرو اندرو اندرو اندرو اندرو اندرو فرم اندرو اندرو اندرو اندرو اندرو اندرو آلیسون آلیسون آلیسون آلیسون آلیسون آلیسون آلیسون آلیسون اندرو اندرو اندرو ‘

پیش از سریال برای فصل چهارم تمدید شده است و مایکل پنیا پنیا قرار است در فصل چهارم این سریال ایفای نقش. همچنان مشخص نیست او چه نقشی را بازی خواهد کرد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا