اخبار روز سینما

اولین تریلر سریال کانتیننتال منتشر شد. دریچه های به جهان جان ویک! [+فیلم]

ما سعی کردیم در مقاله اولین تریلر سریال کانتیننتال منتشر شد. دریچه های به جهان جان ویک! [+فیلم] نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

اولین تریلر سریال کانتیننتال منتشر شد. شبکه پیکاک اولین تریلر این سریال جذاب را که پیش از درآمدی از فیلم جان ویک است، منترشر.

شبکه پیکاک اولین تریلر سریال کانتیننتال را که پیش‌درآمدی از فیلم مشهور جان ویک منتشر کرد. طبق اطلاعاتی قبلاً از این سریال آمده، کانتیننتال،، 40 سال از جان جان ویک دارد. اما در این تریلر صحنه‌های زیادی دیده نمی‌شود. به هر صورت دیدن این تریلر خالی از لطف نیست.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2023 [+لیست فیلم‌های مورد انتظار 2023]

اولین تریلر سریال کانتینتال توسط شبکه پیکاک منتشر شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر سریال The Continental منتشر شده است. این تریلر خیلی زیاد را نشان نمی‌دهد و می‌تواند شاهد کوتاهی از دنیای اتفاقات و هتل معروف کانتیننتال تا قاتل‌های مختلف هستیم. اتفاقات سریال The Continental حدود ۴۰ پیش از وقایع فیلم‌های جان ویک جریان و در ادامه می‌توانید اولین تریلر این سریال را تماشا کنید:

سریال The Continental در 3 قسمت با مدت زمان ساعت تا 90 دقیقه تولید می شود که روی شخصیت جوانی وینستون وینستون اسکات باشد. فیلمهای جان ویک مدیریت هتل معروف آن را بر عهده دارد. سریال کانتیننتال ماه سپتامبر امسال (شهریور یا مهر) از پیکاک پخش خواهد شد اما زمان دقیق اعلام نشده است.

مدتی فیلم John Wick: Chapter 4 روی پرده‌های رفت که این فیلم اکشن بهترین را در بین جان ویک در بین عوامل و بینندگان داشته است.

اتفاقات The Continental در سال ۱۹۷۵ در نیویورک جریان دارد که در آن وینستون اسکات را مشاهده می‌کنید که امروز مدیریت هتلی را بر عهده دارد که در آن خطرناک‌کاران جهان جهان با چندین سریال جنایت‌کننده است. کالین وودل نقش وینستون اسکات، مل گیبسون، پوینت دو ژور، آلین، میشل پرادا، کیت نیونگ بن رابسون، آیومید آدگان، پیتر گرین و جرمی جرمی باب، از جمله جمله بازیگرانی در سریال The Continental نقش پرداخته‌اند.

گرگ کولیج و کرک وارد وظیفه ساخت سریال کانتینتال را بر عهده دارند. آلبرت هیوز ، فیلم The Book of Eli وظیفه کارگردانی اول و شارلوت برندستروم ، سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power کارگردانی قسمت دوم سریال The Continental را بر بر روی او بر عهده دارد. همچنین فیلم Ballerina با بازی آنا که در واقع اسپین‌آف فیلم سینمایی مجموعه فیلم ویک است، در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اولین تریلر سریال کانتیننتال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با پی ام آپلود در میان قرار.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا