اخبار روز سینما

اولین تریلر رسمی سریال Fatal Attraction منتشر شد

House of the Dragon لو رفت: قسمت آخر فصل اول سریال خاندان اژدها (خانه اژدها) هر چند این منتشر شده کیفیت مناسبی ندارد و پیشنهاد می شود تا زمان انتشار برای دیدن این قسمت صبر کنند.

عنوان شبکۀ اچ او در این مورد با ورایتی صحبت است و است که این نسخه توسط یکی از شرکای پخش سریال اروپا، خاورمیانه و یا آفریقای آفریقا پخش شده است.

او در گفتگو گفته است: ما اطلاع داریم قسمت ده سریال خاندان لو لو و روی تورنت های غیر قانونی قرار گرفته. به نظر می رسد این اشتباه توسط یکی از شرکت های سازنده در اروپا، یک یا صورت گرفته است. اچ بی او به شدت این نسخه ها را زیر نظر دارد و آن را از اینترنت بیرون می کشد. ما ناامید شده ایم که این عمل غیر قانونی تجربه وفادار این سریال را مختل کرده، کسانی که تا پخش صبر می کنند و این سریال را به صورت ۴k از اچ بی او و اچ بی او مکس تماشا می کنند.

این بار اولی که این اتفاق برای این مجموعه افتاد، در قسمت اول هم شاهد این لو رفتن ایم. همچنین همه به خاطر دارند که سریال (بازی تاج و تخت) حتی بیشتر از سریال با این اتفاق و پنجه می کرد و اغلب قسمت های سریال پیش از زمان رسمی بر روی قرار گرفتن می گرفت، مخصوصاً مخصوصاً در فصل فصل. به همین افراد در اینترنت شوخی های فراوانی با شبکه می کنند مخصوصاً اگر از دیروز زیاد می شود به عکسی که در بالای این پست قرار گرفته است می شود. کاربران به شوخی این دو را مسئول امنیت شبکۀ اچ بی او معرفی کرده اند.

در ابتدا باید این نسخه منتشر شده قسمت آخر کیفیت تصویری و صوتی مناسب و به بینندگان این پیشنهاد می شود که برای دیدن قسمت آخر صبر کنند تا با کیفیت خوب تماشای آن لذت را ببینند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا