اخبار روز سینما

دوآ لیپا به فیلم Barbie پیوست !

پس از آن روز گذشته، تریلری جدید از فیلم باربی منتشر شد، بازیگران معرفی شدند که مهم‌ترین آنها، پیوستن دوآ لیپا به فیلم Barbie اشاره کرد.

پس از انتشار تریلر، و اسامی بازیگران فیلم موردانتظار باربی، اضافه شدن دوا لیپا به فیلم 2023 Barbie مهم ترین خبر دیروز بود که عنوان حضور Dua Lipa در باربی منتشر شد. در کنار دوا لیپا در فیلم جدید باربی ، جان سینا نیز یکی از شخصیت‌هایی بود که معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

تریلر رسمی فیلم Barbie منتشر شد !

پیوستن دوآ لیپا به فیلم Barbie

بلاك باستر سال 2023 با بازي مارگوت در نقش عروسك نمادين باربي، گذشته بازيگراني كه در اين فيلم مي‌كنند را معرفي كردند كه دوآ دوآ ليپا فوق ستاره موسيقي پاپ، در اولين بازيگري اش، به جمع كردن اين فيلم.

باربی یا Barbie یک فیلم به اکران آمریکایی در ژانر کمدی رمانتیک بر اساس داستان اسباب‌بازی از شرکت ماتل ساخته شده است. از بازیگران این می‌توان به اماکی، ویل، سیمو لیو، کیت مک‌کین آمریکا فررا، الکساندرا شیپ، سرا سرا و ایسا ری اشاره کرد.

در ادامه می توانید تصویری از دوآ لیپا را ببینید:

حضور Dua Lipa در باربی

دوا لیپا در فیلم جدید باربی

دوآ لیپا متولد ۲۲ اوت ۱۹۹۵ خواننده و ترانه‌نویس انگلستان است. او پس کار به عنوان یک مدل، در ۲۰۱۵ قراردادی با گروه موسیقی بست و در سال ۲۰۱۷ آلبوم با نام خود را منتشر کرد.

این آلبوم رتبه سوم را در جدول آلبوم‌های بریتانیا به دست آورد نه تک‌آهنگ از آلبوم، از جمله یک نفر، مهم و تک‌آهنگ رتبه یک بریتانیا و رتبه ششم ایالات متحده آمریکا قوانین جدید آمریکا.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا