اخبار روز

امروزه کارمندان بدون ضامن وام دریافت می کنند

افرادی که 200 میلیون تومان وام از بانک دریافت می کنند دی اگر مایل به این کار هستید باید حداقل سه ماه از سپرده گذاری شما در این مجموعه گذشته باشد. برای دریافت این مبلغ حمایتی، افراد باید حامی رسمی داشته باشند. البته اعتبار وام گیرنده نیز توسط مدیر تسهیلات بانک بررسی می شود تا اقساط بدون مشکل بازپرداخت شود. نرخ سود این وام بسته به میانگین حساب مشتری متفاوت است و بین 10 تا 23 درصد در نوسان است. پس از دریافت این تسهیلات، پرداخت اقساطی حداکثر ظرف مدت 60 ماه امکان پذیر است.

با احتساب شرایط تسهیلات مذکور، مدت بازپرداخت و حداکثر سود، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 638 هزار و 94 تومان است. سود کل این وام 138 میلیون و 285 هزار و 653 تومان است. مجموع سرمایه گذاری و سود آن 340 میلیون و 385 هزار و 653 تومان خواهد بود.

این وام به کارکنان شرکت ها و سازمان هایی که دارای حساب بانکی هستند تعلق می گیرد دی نیز پرداخت می شوند. برای بهره مندی از این فرصت، کارکنان و همکاران طرف قرارداد باید معرفی نامه ارائه دهند.

نگاهی به تاسیس بانک دی

بانک دی یکی این بانک یکی از بانک های خصوصی کشور است که در سال 1398 با هدف تسهیل و امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در کلیه امور سازنده و موجه اقتصادی و مالی به ویژه در حوزه های پولی، مالی و بانکی تأسیس شد. از آن زمان تاکنون، این مجموعه انواع خدمات بانکی و مالی را به مشتریان خود ارائه می کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا