اخبار روز

افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت


به گزارش مانیبان، داوود منظور بعدازظهر پنجشنبه در شورای اداری دامغان به همت استاندار و در چارچوب دومین سفر استانی هیات دولت سیزدهم به استان سمنان از پیگیری بهبود وضعیت معیشتی دولت خبر داد. کارمندان و بیان کرد: افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خورده شده است.

وی با بیان اینکه در کنار افزایش میزان حقوق دریافتی، مزایای اضافی از جمله خانواده، رفاه و… نیز رشد خوبی داشته است، تصریح کرد: وی افزود: در کشور ما در رابطه با حقوق کارکنان اتفاقات خوبی افتاده است. .

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه برای کاهش تورم تلاش شده است، گفت: برنامه دولت در سال جاری تلاش مضاعف برای کاهش تورم و آسایش مردم است.

منظور با بیان اینکه دولت در تلاش است تا با کاهش بیشتر نرخ تورم رضایت مردم کشورمان را جلب کند، گفت: تلاش ما این است که بتوانیم تورم را در سال جاری پایین نگه داریم و به یک روند بلندمدت برسانیم تا این امکان وجود داشته باشد. زیرا افزایش دستمزدها منجر به رفاه بیشتر مردم می شود. وی درباره بودجه نیز گفت: جداول و توزیع اعتبارات بین دستگاه ها از جمله قسمت دوم قانون بودجه 1403 تا پایان. اردیبهشت ماه قطعی و اعلام می شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا