اخبار روز

اشتباه کن با سوخو 24 جواب میگیری

بحث فقط سوخو 24 نیست، ما برای سایر پرنده ها هم آمادگی 100 درصدی داریم و همانطور که فرمانده ارتش اعلام کرد اگر دشمن اشتباه استراتژیک کند ضربه ای به او وارد می شود که نمی تواند آن را جبران کند.

امیر واحدی گفت: آمادگی ما امروز در منطقه سوخو 24 بهتر از هر زمان دیگری است، فقط سوخو 24 نیست، ما در منطقه پرندگان نیز 100 درصد آمادگی داریم.

به گزارش ایسنا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوافضای ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم رژه روز ارتش درباره آمادگی جنگنده های سوخو-24 این نیرو گفت: آمادگی نیروی هوایی بیشتر از همیشه با کمک وزارت دفاع و همکاری ارتش و ستاد کل. آمادگی ای که امروز در میدان سوخو 24 داریم بیش از هر زمان دیگری است و نه تنها در سوخو 24 بلکه در میدان سایر پرندگان نیز آمادگی 100 درصدی داریم و همانطور که فرمانده ارتش اعلام کرده است اگر دشمن اقدامی انجام دهد. اشتباه استراتژیک، ضربه ای خواهد خورد که آرام آرام نمی تواند آن را جبران کند

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان حضور اسکادران سوخو-24 در پاسخ به دشمن وجود دارد یا خیر، پاسخ داد: ما در تمام زمینه‌های پرواز، اعم از پشتیبانی هوایی یا بمب‌افکن، 100 درصد آماده و آماده هستیم. مخصوصا با سوخو 24 و از همین جا به دشمنان ایران توصیه می کنم که اشتباه استراتژیک مرتکب نشوند.

وی در پایان گفت: پاسخی که سپاه به آنها داد سیلی و تنبیه بود و توصیه می کنم هیچ اقدامی که منجر به حمله بزرگ نیروهای مسلح ایران شود، انجام ندهند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا