اخبار روز سینما

آزادی موقت دنی آلوز و مخالفت دادگاه بارسلونا [+جزئیات]

آزادی موقت دنی آلوز. دادگاه بارسلونا درخواست تجدید نظر دنی آلوز و آزادی او را رد کرد ستاره برزیلی باید همچنان در زندان برایانز 2 بماند.

دادگاه بارسلونا امروز درخواست شماره نظر دنی آلوز و آزادی موقت او را رد کرد و ستاره برزیلی باید در زندان برایانز 2 بماند.

به نقل از ورزش سه:

دنی آلوز از یک ماه است که به تجاوز بازداشت شده و زندانی برایانز 2 شهر بارسلونا حبس شده است. او اما این را رد می‌کند. کریستوبال مارتِی، وکیل این بازیکن، چندی پیش درخواست آزادی مشروط دنی آلوز را که تاریخ 20 ژانویه در دادگاه مطرح شد و امیدوار بود که با این درخواست درخواست شود.

رد درخواست آزادی آلوز به قید وثیقه

پرونده تجاوز دنی آلوز به کجا رسید؟

هفته گذشته نظر به دلیل حفظ حریم شخصی شاکی درهای بسته برگزار می‌شود.

وکیل آلوز از قاضی خواسته بود که به خاطر شهرت آلوز و اینکه سال هاست در اسپانیا سک. آزادی موقت دنی آلوز به قید وثیقه قبول کند و تضمین کند که او فرار کند. آلوز امیدوار است که با این درخواست درخواست شود ولی اتفاق رخ نداد و اعلام شد که او باید مدتی در زندان بماند و هیچ وثیقه ای نیز برای او او قبول نمی کند.

آزادی موقت دنی آلوز و مخالفت دادگاه بارسلونا [+جزئیات]

دلیل زندانی شدن آلوز

آلوز ۳۹ به یک تجربه جنسی در کلوپی شبانه در بارسلونا در انتظار محاکمه بوده است. باشگاه پوما که آلوز در آن توپ می‌زد پس از این که وی قرارداد را تعلیق کند و سپس از فسخ این قرارداد خبر داد.

او در سالهای ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ در کنار مسی، فوق ستاره سابق در نیوکمپ بازی می‌کرد و در ۲۰۲۲ قطر نیز بازوبند کاپیتانی سلسائو را به بازو بازو بست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا