اخبار روز سینما

وضعیت شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون وخیم شد [+جزئیات]

وضعیت شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون وخیم اعلام شد. شهرام عبدلی چند روزی در بیمارستان بستری شده و به گفته پزشکان وضعیت ایرم یرن باز است.

شهرام عبدلی همچنان در کماست

شهرام عبدلی معروف سینما و تلویزیون ایران زمانی که کار در یک نمایش خانگی در مشهد بوده است دلیل عارضه مغزی به بیمارستان منتقل می‌شود و به دنبال آن اخبار اخباری و نقیض درباره شرایط فضای مجازی و رسانه‌های مختلف منتشر می‌شود.

اخرین اخبار از هوشیاری شهرام عبدلی

مثلا:

شهرام عبدلی علت عارضه مغزی به بیمارستان قائم شد و از همان ابتدا وضعیت یکنواخت بود. او همچنان در کما است و وضعیت هوشیاری شهرام عبدلی تغییر نکرده است. اگر با خدا و دعای مردم تغییری وضعیت او حاصل شود از رسانه‌های اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دلیل بستری شدن شهرام عبدلی

به احتمال زیاد از شما داستان بد شدن شهرام عبدلی را در مشهد اما ما بار دیگر آن را می کنیم.

حسن حج‌گذار کارگردان شبکه خانگی «آسوده باش» که این روزها مشهد در حال پیش تولید، درباره وضعیت شهرام عبدلی بازیگر این سریال گفت:

.

امیر غفارمنش، دوست و همبازی این بازیگر در سریال «آسوده باش»نوشت:

من ۲۰ پیش باخبر شدم که هوشیاری شهرام بالا آمده است و اتفاقی افتاده است، به گونه‌ای که الآن گروه این پروژه‌ها را که در مشهد به کاریم مشغول هستند، خوشحال شدم.

اما این نکته خیلی زود جایِ خودش را به حالت اولیه عبدلی داد. اینطور که جواد حدادی درباره حال کنونی شهرام عبدلی گفت:

فقط می‌گویم آقای عبدلی می‌توانم همچنان بیهوش‌اند و به ایشان وصل می‌شود. وضعیت تغییری ندارد و حال مساعدی ندارد. از مردم میخواهم برای این بازیگر خوب سینما و تلویزیون دعا کنند.

عبدلی چطور به بیمارستان رسید

این موضوع را هم جواد حدادی اینگونه توضیح داد:

شهرام عبدلی شنبه ۲۹ بهمن‌ماه دچار عارضه سکته مغزی شده و تشخیص او توسط اورژانس به بیمارستان قائم مشهد منتقل شد. تشخیص تشخیصی و درمانی از بدو ورود انجام شد و اولین عمل جراحی روی شهرام عبدلی اتف.

شهرام عبدلی همان موقع حال نامساعدی نداشت و هم همان حالت را دارد در میان این همه خبر و نقیض درباره وضعیت جسمانی ایشان، این نکته را صراحتاً اعلام می کند هیچ تغییری در وضعیت ایشان اتفاق نیفتاده نیفتاده است. شهرام عبدلی هوشیاری ندارد، به دستگاه وصل است و حال عمومی‌اش نامساعد است.

پیگیری‌ها از الفوضعیت خرین شهرام عبدلی نشان می‌دهد هم‌اکنون بخش مراقبت‌های ویژه آی‌سی‌یو (ICU) بیمارستان قائم مشهد به‌سر ؛ ؛ برای لحظاتی دو روز گذشته سطحیاری این بازیگر رو به افزایش هوشیاری.

اما به شرایطی که ارگان‌های حیاتی مغزی را می‌کند و غیرقابل پیش‌بینی‌اند، دوباره به حالت اولیه و پایین و حالت بیهوشی رسیده است.

بیشتر بخوانید

وضعیت شهرام عبدلی

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا