اخبار روز سینما

آزاده صمدی مخفیانه به دیدن رضا رویگیری رفت


به گزارش شمانیوز؛ رضا رویگیری بازیگر باتجربه سینما و تلویزیون است که این روزها روی تخت بیمارستان است و حالش خوب نیست. رضا رویگردی در ویدئویی که 2 سال پیش در خانه سالمندان کهریزک گرفته شده بود، توضیح داد که بدون موبایل و کارت بانکی در این خانه سالمندان اقامت دارد و به کمک هوادارانش نیاز دارد. این ویدئو از رضا رویگردی به سرعت موجی از واکنش ها را به همراه داشت، حالا آزاده صمدی بازیگر تلویزیون به دیدار رضا رویگردی رفت که در ادامه مشاهده می کنید:

رضا رویگیری در 26 دی وی در سال 1325 در منطقه تجریش تهران به دنیا آمد. او تنها فرزند خانواده است و یک پسر و یک نوه دارد. او در همان دوران انزوا از مدرسه و دبیرستان فارغ التحصیل شد. او به خلبانی علاقه داشت و دو بار در امتحان شرکت کرد اما موفق نشد. بعدها به نقاشی روی آورد و با نمایش «ویس و رامین» در کارگاه نمایشی شرکت کرد.

رضا رویگیری در سال 1394 دچار سکته مغزی شد که مجبور شد در خانه بماند. به قول خود رضا رویگیری: بعد از کنسرتی که در لبنان با گروه «آریژ» برگزار کردم، به دلیل بیماری قلبی در بیمارستانی در ایران بستری شدم. پس از انجام عمل جراحی برای لخته شدن خون، سکته کردم و به دلیل مشکلات ریوی به بیمارستان برگشتم.

تارا کریمی که با رویگری در شیراز آشنا شده است، از بازیگر بودن او قبل از آشنایی با یکدیگر می گوید: من هیچ وقت او را به عنوان بازیگر نمی شناختم و هیچ کدام از کارهایش را ندیده بودم. راستش رضا رویگیری به عنوان مهمان افتتاحیه برنامه ای در شیراز دعوت شده بود و دوستم میزبانی او را بر عهده داشت. اولین بار زمانی که به استقبالش در فرودگاه رفتیم با او آشنا شدم و طی چند روزی که او آنجا بود با هم آشنا شدیم.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا