اخبار روز سینما

شهر سیارک شهر سیارک شهر سیارک شهر سیارک

اولین پوستر رسمی فیلم و پر ستارۀ وس اندرسون به نام نام نام نام منتشر شده یکی از فیلم های شدید انتظار سال ۲۰۲۳ که مدت هاست همگی همگی منتظرش هستیم، فیلم پر ستارۀ وس وس اندرسون. استروید سیتی (Asteroid City 2023) می شود اخیراً اولین پوستر رسمی این فیلم منتشر می شود، می توانید این پوستر را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با پی ام آپلودز همراه باشید.

داستان این فیلم در سال ۱۹۵۵ رخ می دهد. دانش آموزان والدین از سرتاسر جهان برای شرکت در رقابت علمی، استراحت و تفریح ​​هم جونیور جونیور استارگیزر استارگیزر در یک شهر خیالی و بیابانی آمریکا دور هم جمع می شوند.

از مجموعه بازیگرانی در این فیلم ایفای نقش کرده اند می اشاره کرد: «یلدا سوینتن»، «آدرین برودی برودی»، «تام هنکس هنکس هنکس»، «هوپ دیویس»، «جفری رایت»، «لیو شرایبر»، «تونی ریوولوری» و «مت دی».

برای اولین بار در سپتامبر سال ۲۰۲۰ بود که وس اعلام کرد کارگردانی و نویسندگی فیلمی که فیلمی در ژانر و عاشقانه دارد را می دهد.

با وجود یک پوستر و خلاصه داستان، هر چند این مقدار برای همه گنگ و دقیق نمی دانیم که در فیلم قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد، خبر خبر خوب این است که به زودی اولین تریلر رسمی این فیلم منتشر می شود احتمالاً مقداری ما را منتشر می کند. را با فیلم و داستانـش آشنا می کند.

این فیلم قرار است در تاریخ ۱۶ جوئن سال ۲۰۲۳ اکران خودش در سینما را آغاز کند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا