اخبار روز سینما

مجوز شهرسازی هتل جهانگردی اصفهان به زودی صادر می شود

به نقل از شمانیوز


به گزارش روابط عمومی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی، علیرضا غفاری مدیر گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در گفتگو با خبرنگاران گفت: ساخت و بهره برداری از هتل جهانگردی اصفهان که در چند سال گذشته مسکوت مانده بود. . ، با حمایت دکتر ترکی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کیشوری و پیگیری های دکتر ذوقی مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی به مرحله بهره برداری رسیده و به زودی پروانه بهره برداری صادر می شود.

وی ضمن قدردانی از همکاری و هماهنگی های انجام شده توسط استانداری و شهرداری اصفهان، تاکید کرد: از عوامل موفقیت در این مسیر می توان به همکاری مسئولان استان اصفهان در انجام تلاش ها و پیگیری ها اشاره کرد.

مدیر گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی گفت: مساعدت مهندس کارگر مدیر منطقه 5 شهرداری اصفهان نیز در تسهیل صدور پروانه شهرسازی برای هتل جهانگردی اصفهان قابل تقدیر است.

غفاری در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با مساعدت مسئولان شهری طی چند روز اخیر مجوز شهرسازی هتل جهانگردی اصفهان صادر شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا