اخبار روز

آمریکا مانع از حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد

معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد گفت: آمریکا از اعطای روادید به نماینده روسیه برای حضور در چهل و ششمین نشست کمیته اطلاعاتی مجمع عمومی سازمان ملل خودداری کرد و با این اقدام مشارکت روسیه تضعیف می شد.

به گزارش ایسنا، دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد در نشست این کمیته گفت: باید سخنان خود را در کمیته اطلاعاتی با این واقعیت آغاز کنیم که طرف آمریکایی همچنان از مقر سازمان ملل برای رد کردن خودداری می کند. تطبیق. “سوء استفاده ها.”

خبرگزاری تاس به نقل از معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: بار دیگر حضور روسیه در چهل و ششمین نشست کمیته اطلاع رسانی مجمع عمومی سازمان ملل متحد به دلیل اقدامات ایالات متحده در خصوص … “عدم صدور ویزا.”

این دیپلمات روسی افزود: مسکو امیدوار است که وضعیت فعلی به طور کلی اصلاح شود.

پولیانسکی در بخشی دیگر از بیانیه خود با اشاره به “اقدامات تروریستی اوکراین” گفت: قتل عمدی و وحشیانه خبرنگاران روسی – که با استفاده از ابزارهای تروریستی انجام شد – به بیان افراطی عدم تحمل نسبت به دیدگاه های دیگر تبدیل شده است. کی یف رسما و علنا ​​مدعی است که در این جنایات دست دارد.

وی تاکید کرد: عوامل غربی به عمد چشم خود را بر روی همه جنایات کیف می بندند.

دیمیتری پولیانسکی از “داریا دوگین” در میان روزنامه نگاران روسی که “قتل شدند” نام برد. روزنامه‌نگار، مفسر سیاسی و دختر الکساندر دوگین، یکی از متحدان رئیس‌جمهور روسیه که در یک خودروی بمب‌گذاری شده کشته شد که مقامات روسی گفتند که توسط فعالان اوکراینی ترتیب داده شده بود.

علاوه بر این، چندین رسانه آمریکایی به نقل از منابع ناشناس گزارش دادند که واشنگتن معتقد است مقامات اوکراینی در این “ترور” دست داشته اند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا