اخبار روز سینما

بهترین فیلم های انیمه ای قرن 21 ; بهترین فیلم ها از نظر IMDB

ما سعی کردیم در مقاله بهترین فیلم های انیمه ای قرن 21 ; بهترین فیلم ها از نظر IMDB
نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

بهترین فیلم های انیمه ای قرن 21 تاثیرات زیادی در این صنعت گذاشته شده است. در ادامه این نوشتار به معرفی محبوب ترین فیلم های انیمه ای قرن 21 پرداخت.

با گذشت بیش از دو دهه از آغاز قرن 21، دنیای انیمه با فیلم‌هایی متنوع و هیجان انگیز انگیز است مخاطبان را به خود جذب کند. فیلم‌های انیمه‌ای در این دوره، با داشتن داستان‌های پیچیده و شخصیت‌های جا لب، به یکی از محبوب‌ترین ژانرهای سینمایی تبدیل شده‌اند. در این مقاله به بررسی جذاب ترین فیلم های انیمه ای قرن 21 پرداخت و به شما کمک کرد تا در انتخاب فیلمی مناسب برای تماشا، از بیشترین‌های این صنعت بهره‌مند شوید.

بهترین فیلم های انیمه ای قرن 21

بهترین فیلم انیمه ای قرن 21

شما می توانید فهرستی را بسازید بهترین فیلم های انیمه ای قرن 21 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقاله مکمل:

بهترین فیلم های انیمه ای قرن 21

در لیست جذاب ترین فیلم های انیمه ای قرن 21، فیلم‌هایی از ژانرهای مختلف مانند درام، اکشن، کمدی، فانتزی، علمی تحصیلی و… وجود دارند که همگی با داشتن داستان‌های پرهیجان و شخصیت‌های جذاب، می‌توانند مخاطبان را به خود جذب کنند. این فیلم‌ها از نظر تکنیکی نیز بسیار تحسین برانگیز هستند و با استفاده از تک‌نولوژی‌های پیشرفته، صحنه‌هایی را به نمایش می‌گذارند که قبلاً در دنیای آنیم ندیده‌ایم را نشان می‌دهند. پس در ادامه نوشتار محبوب ترین فیلم های انیمه ای قرن 21 همراه ما بمانید تا با بهترین فیلم انیمه ای قرن 21 آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

پدربزرگ های توکیو

بهترین فیلم های انیمه ای قرن 21
پدربزرگ های توکیو

این انیمه بی‌نظیر به کارگردانی ساتوشی کون است و داستان سه بی‌خانمان را روای ت می‌کند: جین، هانا و میوکی که در شب کریسمس در خیابان‌های توکیو به دنبال صاحب یک نوزاد رها شده‌اند. در ماجرای داستانی، آن‌ها با گذشته‌های خود و روابط خانوادگی‌شان روبرو می‌شوند. این اثر حماسی و دلانگیز از هم‌انگیزی، امید و عشق به یاد می‌آورد.

این فیلم انیمه با تلفیق داستانی پرهیجان و شخصیت‌های جذاب، جذاب است مخاط بان بسیار را به خود جذب کند. این فیلم با داستانی دلنشین و جذاب تلاش می‌کند تا نشان دهد که حتی در سنین پیری هم می‌توانید به دنبال رویایتان بروید و کارهای بزرگ انجام دهید.

Ghost in the Shell 2.0

بهترین فیلم های انیمه ای قرن 21
Ghost in the Shell 2.0

در این اثر سایبرپانک که دنباله‌ی “Ghost in the Shell” است، ماجور موتوکو کوساناگی به دنبال مردی مرموز به نام کوزه می‌گردد. این فیلم به کارگردانی مامورو اوشی می‌باشد و به تم‌هایی همچون هویت، هوش مصنوعی و روابط بین انسان و ماشین می‌پردازد.

Ghost in the Shell 2.0 ب یکی از بهترین فیلم‌های انیمه ای قرن 21 تبدیل شود. این فیلم درباره دنباله داستان فیلم اصلی است و می‌کند تا مخاطبان را بیشتر از داستان و شخصیت‌های فیلم بشناسد.

وقتی مارنی آنجا بود

بهترین فیلم های انیمه ای قرن 21
وقتی مارنی آنجا بود

این اثر زیبا از استودیو جیبلی به کارگردانی هیروماسا یونه‌بایاشی می‌باشد. داستان فیلم درباره‌ی آنا، دختری است که به دنبال یک تابستان به یاد ماندنی به یک روستای می‌رود و با مارنی، دختری مرموز آشنا می‌شود. این اثر به موضوعاتی مانند دوستی، خانواده و رشد شخصی می‌پردازد.

با تلفیق داس تانی زیبا و کارگردانی عالی، When Marnie Was There ه ای قرن 21 تبدیل شده است. این فیلم با استفاده از گرافیک بسیار زیبا و داستانی مفید، تلاش می‌کند تا بازمان دگان از روابط انسانی و ارتباطات میان افراد را بررسی کند.

باد برمی خیزد

بهترین فیلم های انیمه ای قرن 21
باد برمی خیزد

این اثر شاهکار هایائو میازاکی از استودیو جیبلی داستان زندگی جیرو هوریکوشی، م هندس طراح هواپیماهای جنگی ژاپن در دوران جنگ جهانی دوم را روایت می‌کند. این فیلم به مباحثی مانند هنر، عشق و جنگ می‌پردازد. این فیلم انیمه با توجه به واقعیت‌های تاریخی، به شکل زیبا و جذاب تعریف شده است و با استفاده از تکنیک‌های انیمیشن پیشرفته، صحنه‌هایی بسیار زیبا به نمایش گذاشته شده است.

این فیلم با استفاده از گرافیک بی‌نظیر خود، تلاش می‌کند تا داستان زندگی جیر و هوریکوشی را به شکلی زیبا و جذاب به تصویر بکشد. The Wind Rises ‌های جنگ را به نحوی هنری نشان می‌دهد.

Evangelion: 2.0 شما نمی توانید (نمی توانید) پیشرفت کنید

بهترین فیلم های انیمه ای قرن 21
Evangelion: 2.0 شما نمی توانید (نمی توانید) پیشرفت کنید

این اثر از کارگردان هیده‌اکی آنو می‌باشد و دومین قسمت از سری ریبوت در فیلم «Neon Genesis Evangelion» است. این فیلم داستان ادامه ماجراجویی‌های شینجی ایکاری و دیگر خلبان‌های اوانگلی را در مبارزه با موجودات به نام آنگل‌ها روایت می‌کند.

شخصیت اصلی فیلم «شینجی آیکاری»، به همراه شخصیت‌های دیگر در این فیلم، با استفاه از تکنیک‌های پیشرفته، صحنه‌هایی پرهیجان و هیجان انگیز را به نمایش می‌گذارند. فیلم با گرافیک بسیار زیبا و داستانی پیچیده، سعی می‌کند تا به مخاطبان داستان ی مفهوم و مفهوم ارائه دهد و بازهم از موضوعاتی مانند روانشناسی و ارتباطات انسان در استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های روانشناختی تاریخ سینما + [2023]

داستان شاهزاده خانم کاگویا

بهترین فیلم های انیمه ای قرن 21
داستان شاهزاده خانم کاگویا

این اثر زیبا از استودیو جیبلی به کارگردانی ایساؤ تاکاهاتا داستان کلاسیک ژاپنی “Bamboo Cutter” ساخته شده است. داستان فیلم درباره پرنسس کاگویا است که از یک ساقه بامبو به دنیا می‌آید و توسط یک جفت پیرمرد و پیرزن بزرگ می‌شود. این اثر به موضوعاتی مانند زندگی، عشق و فداکاری می‌پردازد.

در این فیلم، با استفاده از تکنیک‌های انیمیشن پیشرفته، صحنه‌هایی بسیار زیبا و دلنشین به نمایش گذاشته شده است. این فیلم با استفاده از گرافیک بسیار زیبا و داستانی شگفت انگیز، سعی می کند تا مخاطبان موضوعاتی مانند عشق و روابط انسانی را نشان دهد.

بچه های گرگ

بهترین فیلم های انیمه ای قرن 21
بچه های گرگ

این فیلم دلنشین به کارگردانی مامورو هوسودا داستان هانا را روایت می‌کند که عاقلانه مرد گرگینه می‌شود و دو فرزند نیمه‌گرگ و نیمه‌انسان به دنیا می‌آورد. این اثر به مباحثی مانند مادری، هویت و قدرت عشق می‌پردازد. این فیلم می‌کند تا به مخاطبان نشان دهد که چگونه می‌توان با مقابله با زندگی مقابله کرد و با آن‌ها مقابله کرد.

قلعه متحرک هاول

بهترین فیلم های انیمه ای قرن 21
قلعه متحرک هاول

این اثر فانتزی شگفت انگیز از هایائو میازاکی و استودیو جیبلی بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است. داستان فیلم درباره سوفی، دختری است که به دلیل یک جادو به یک پیرزن تبدیل می‌شود و به دنبال راهی برای برگشت به جوانی، با جادوگری به نام هاول آشنا می‌شو د. این فیلم به موضوعاتی مانند جادو، عشق و جنگ می‌پردازد.

قلعه متحرک هاول که یکی از چندین فیلم استودیو جیبلی می‌باشد که بر اساس یک کتاب ساخته شده است، از شخصیت‌های متمایز می‌شود که داستان‌هایشان به شیوه‌های جالبی روایت می‌شود. این فیلم به دلایل تصاویر متنوع و پیچیده از زنان مسن مورد توجه قرار گرفته است و گروهی را برجسته می‌کند که در خط اصلی چنین داستان‌های جادویی قرار می‌گیرند.

اسم شما

بهترین فیلم های انیمه ای قرن 21
اسم شما

این اثر پرفروش به کارگردانی ماکو شینکای داستان دو نوجوان به نام‌های تاکی و میتسها را روایت می‌کند که به طور معجزه‌آسا بدنشان با دیگران عوض می‌شود. این فیلم به مباحثی مانند ارتباط بین انسانها، سرنوشت و زمان می‌پردازد. این فیلم محبوب یکی از بهترین فیلم های انیمه ای قرن 21 است.

نام تو دیل شود. کارگردان این انیمه، Makoto Shinkai قرار است در اوایل سال آینده یک فیلم جدید ماجراجویی فانتز ی منتشر کند.

روحیه دور

بهترین فیلم های انیمه ای قرن 21
روحیه دور

Spirited Away در فیلم‌های ژاپنی تاریخ باقی مانده است. این فیلم داستان چیهیرو، دختری 10 ساله را روایت می‌کند که با خانواده‌اش به خان جدیدشان می‌روند و به طور تصادفی به دنیای ارواح برخورد می‌کنند.

چیهیرو در Spirited Away با انواع شخصیت‌ها با ریشه‌های عجیبی روبرو می‌شود، و با این قدرت را در درون خود پیدا می‌کند تا با همه آنها روبرو شوند. این بدان معنا نیست که سفر او بدون مبارزات است. اما قدرت او به عنوان یک قهرمان به پیام و محبوبیت فیلم کمک زیادی می کند. حضور این فیلم در فهرست بهترین فیلم های انیمه ای قرن 21 یک اولویت برای ما بود.

بیشتر بخوانید:

حقایق پنهان انیمیشن spirited away

بهترین انیمه های شبیه شهر اشباح

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های انیمه ای قرن 21 سپاسگزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت پی ام آپلود عضو دیگر بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خود را نیز منتشر کنید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک کنید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام پی ام آپلود جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی فیلم های روز دنیا مراجعه کنید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا