عمومی

چگونه باید مبل را در منزل شستشو داد؟

مبل شویی در منزل با دستگاه

مبل و صندلی در منزل از وسایل های خیلی ضروری و پرکاربرد است. این نوع وسایل در اکثر خانه ها دیده می شود و هست همه از مبل و صندلی معمولا استفاده می کنند و دارند. مبل شویی و شستشوی مبل یکی از اصلی ترین و واجب ترین نوع خدمات در منزل می باشد که به تجره و دانش فردی بستگی دارد. بهترین و آسان ترین نوع شستشو در منزل هم همان شستشو با دستگاه می باشد که از طرف شرکت های خدماتی و قالیشویی انجام می شود. ما در اولین حرکتی که بعد از ورود به منزل بر روی مبل می شینیم و برای از بین بردن خستگی راه و کار روزانه بر روه مبل می شینیم. این مبل در اثر آلودگی لباس ها و عرق بدن و گرد و خاک دچار کثیفی و لک می شوند که نیاز به شستشو دارند و باید شسته شود. ما در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو و مواد های مخصوص خشکشویی مبل آن ها را شستشو می دهیم و لکه های آن را از بین می بریم.

مبل شویی در منزل با دستگاه یک کار تخصصی و جزو کار های حرفه ای می باشد که باید آن را به کسانی که در این زمینه تخصص دارند بسپاریم. مبل شویی ما در منزل بهترین خدمات را با نظارت مشتری و در زیر نگاه های مشتری این خدمات را به صورت حرفه ای ویژه انجام می دهند. ما سرویس کار ها و متخصص های خود را برای شستشوی مبل در منزل با دستگاه آموزش داده ایم  و برای این خدمات در منزل تعلیم داده ایم. می توانید با خیال راحت و با اطمینان کامل مبل های گران قیمت خود را به متخصص های مابسپارید. همچنین مبل شویی در منزل با دستگاه در کمترین زمان و بدون ریزش آب انجام می شود و مبل شویی با دستگاه هیچ کثیفی و ریخت و پاشی ندارد و به صورت تخصصی انجام می شود. مبل های خود را برای شستشو به متخصص های ما بسپارید.

مبل شویی در منزل

آیا دستگاه مبل شویی در منزل به مبل آسیب وارد می کند؟

مبل شویی با دستگاه خیلی کار خوب و مفیدی است و برای مبل استاندارد می باشد. مبل شویی با دست در منزل اگر آن را به کارگر نظافتی منزل خود بسپارید که آن را تمیز کند و شستشوی آن را با دست و دستمال انجام دهد با توجه به آنکه در این خدمات تخصص کافی ندارد و نمی داند که باید از چه موادی برای شستشوی آن استفاده کند به مبل آسیب های جدی وارد می کند. جون شستشو مبل با دست و دستمال فقط می توانی آن را شستشو دهی و دیگر قادر به آبگیری یا خشک کردن آن نیستید. به همین دلیل آبی که وارد اسفنج های مبل می شود به بدنه مبل آسیب وارد می کند و دچار پوسیدگی می شود. اما شستشوی مبل با دستگاه چون به صورت تخصصی و توسط استادکار های آموزش دیده در منزل این خدمات انجام می شود. دستگاه های مکنده ای که مبل شویی ها دارند از رطوبت به داخل مبل جلوگیری می کند و مبل را کامل خشک می کند تا پوسیده نشود. در کل دستگاه مبل شویی علاوه بر تمیز کردن و نظافت مبل و علاوه بر اینکه به مبل آسیب وارد نمی کند به طول عمر مبل نیز کمک می کند.

آیا مبل شویی در منزل به صرفه می باشد؟

مبل شویی خدماتی است که می توان در سال یک الا دو بار آن را شستشو دهید. شستشوی مبل در منزل با توجه به قیمت پایین ما خیلی کار مفید و مقرون به صرفه ای می باشد. اما خانه هایی که در منزل کودک خردسال دارند و یا از حیوانات خانگی نگهداری می کند و یا سالمند در منزل دارند بیشتر به مبل شویی نیاز دارند. این خانه ها هر گاه که احساس کردند که مبل ها کثیف می باشد و نیاز به تمیز کردن دارد می تواند از خدمات خشکشویی در منزل استفاده کنند. شما اگر در سال سه بار هم مبل را شستشو دهید باز یک دهم آن نیست که بخواهید پارچه رویه آن را عوض کنید. پس ما تصمیم می گیریم که شستشوی مبل با دستگاه آن هم با تعرفه اتحادیه بهترین و به صرفه ترین نوع خدمات برای هر خانواده می باشد. این خدمات حتی برای مبل و صندلی های شرکت ها، رستوران ها، هتل ها، سینماها و تمام ارگان های دولتی و خصوصی مفید می باشد.

بهترین روش شستشوی مبل در منزل

مبل و صندلی نقش زیادی در آراستگی و دکوراسیون منزل دارند و اگر به هر دلیل مبل ها دچار کثیفی و چرک شوند از زیبای خانه کاسته می شود. خیلی ها در منزل روش تمیز کردن مبل را نمی داند و این خدمات را در محل یکی از کار های سخت و پر دردسر می دانند. خیلی ها حتی وقتی که مبل ها کثیف می شود برای هزینه های بالای عوض کردن مبل یا پارچه مبل نگران می شوند. اما اگر کمی در منزل برای شستشوی مبل خود به جای فکر کردن به هزینه های عوض کردن با یک مبل شویی مشورت کنید و خدمات بخواهید خیلی بهتر است. خدمات مبل شویی همیشه برای شستشو این مبل ها آماده و فعال هستند. ما در مبل شویی همسایه با سال ها تجربه و تخصص با بهترین استادکار های آموزش دیده آماده ارائه خدمات به همسایه های خود در تهران و کرج می باشیم. در تمام مناطق شعبه فعال داریم.

شستشوی مبل در منزل برای خود همانند هر شغل و کسب و کار دیگر اصول و روش هایی دارد که باید رعایت شود. مبل شویی با دستگاه و با مواد شوینده های استاندارد بهترین را و پیشنهاد ما می باشد. برای شستشوی مبل در منزل اگر اصول های آن را رعایت نکنید به مبل آسیب وارد می کنید. مبل در چند مرحله به صورت تخصصی و اصولی شستشو می شود و مبل ها با بهترین مواد های شوینده تمیز می شوند. مبل شویی همسایه با سال ها تجربه و تخصص به سرویس کار های خود این خدمات را آموزش داده و در کمترین زمان بدون ریزش آب در محل و بدون جا به جایی عالی ترین خدمات را با ارزان ترین قیمت ارائه می دهند. اگر در تهران و کرج هستید می توانید از خدمات با کیفیت ما که توسط متخصص ها انجام می شود استفاده نمایید. ما علاوه بر شستشوی مبل خشکشویی خوشخواب و شستشوی موکت در منزل را نیز انجام می دهیم.

خشکشویی مبل در منزل

مراحل شستشوی مبل با دستگاه در منزل

مراحل شستشوی مبل در منزل یکی از خدماتی است که هر مبل شویی و هر متخصصی که در مبل شویی ها فعالیت دارند بدانند. مبل شویی همسایه تمام اصول و قواعد شستشو را در منزل با استاندارد ترین دستگاه و بهترین مواد های شوینده نانو و تگزاپون انجام می دهد. و تمام مراحل از شروع تا پایان شستشوی مبل را در ادامه به صورت تخصصی به شما می گوییم. با ما همراه باشید تا روش شستشوی مبل در منزل با دستگاه و تک تک مراحل آن را جداگانه به شما توضیح دهیم در هنگام شستشوی مبل از نوع کار کردن با دستگاه و از کار متخصص در منزل آگاه باشید  تا پایان با ما همراه باشید.

مرحله اول برای شستشوی مبل

ما در منزل و محل کار به دلیل استفاده مداوم و همیشگی از مبل و به دلیل رفت و آمد و آلودگی هوا نیز مبل ها نیاز به شستشو دارد. اما ما می خواهیم که مبل های خود را در منزل شستشو دهیم در این مرحله باید یک مبل شویی انتخاب کنیم. ما در هنگام انتخاب مبل شویی و یا شرکت ارائه دهنده خدمات خیلی باید دقت کرد که از شرکت ها و مبل شویی های مجاز انتخاب کنید تا دچار مشکل نشوید. چون شرکت هایی که مجاز و معتبر هستند کارمندان و سرویسکاران خود را برای این خدمات آموزش داده اند و آماده کرده اند. بعد از انتخاب یک مبل شویی معتبر و مجاز با آن شرکت تماس می گیرید و متخصص های شرکت در منزل حاضر می شوند و مبل شما را کاملا بررسی می کنند که با چه مواد باید شستشو دهند  که به مبل آسیب وارد نشود و دستگاه خود را برای شروع شستشو و خدمات آماده می کنند.

مرحله دوم مرحله جارو کردن مبل

در این مرحله بعد از انتخاب مبل شویی و بررسی کامل متخصص در منزل مرحله دوم آغاز می شود. در مرحله متخصص باید مبل را به صورت کامل جارو برقی بکشد و آن را جارو کند. در خانه در هنگام نشستن، استراحت کردن و یا در هنگام خوردن چیز ها و یا در خانه هایی که کودک دارند و هله هوله هایی که بر روی مبل می ریزد و در درز ها و شیار های آن پنهان شده است یا در زمان هایی که به مدت های طولانی خانه خالی بوده و مبل استفاده نشده است و مبل ها در اثر این مسائل دچار آلودگی و گرد و غبار شده است را باید کامل جارو کرد. اگر سرویس کار بتواند از جارو برقی منزل مشتری هم می تواند استفاده کند و یا در غیر این صورت می تواند از دستگاه مکنده به جای جارو استفاده کند تا مبل ها بعد از شستشو در اثر آلودگی ها کدر و چرک مرد نشود.

مرحه سوم مرحله شستشو با دریل و لکه کیری

در این مرحله کار تخصصی متخصص آغاز می شود یعنی همان شستشو که مشتری انتظار دارد.  با توجه به نوع مبل و بر رسی هایی که انجام شده است متخصص و سرویس کار مواد شویند و آب را در دستگاه حل می کنند و برای شستشو آماده می شوند. متخصص با دریلی که در اختیار دارد و این دریل دارای دو فرچه که یکی ثابت و یکی متحرک می باشد برای شستشوی مبل استفاده می شود مبل را شستشو می دهند. این دستگاه دریلی به گونه ای طراحی شده است که بدون هیچ آسیبی مبل را کامل شستشو می دهد و حتی قادر به شستشوی دسته ها و بغل ها و شیار های مبل می باشد. در هنگام شستشو متخصص لکه های مبل را نیز شناسایی می کند و اگر با مواد شوینده ای که برای شستشوی مبل استفاده می کند تمیز نشد از مواد های مخصوص لکه بر استفاده می شود. لکه بر های مخصوص با نان های نانو پاکر و نانو سان برای از بین بردن این لکه ها استفاده می شود.

مرحله پایانی  مرحله خشک کردن مبل

این مرحله همانطور که از نامش پیداست مرحله پایانی می باشد. بعد از مرحله سه و شستشوی کامل مبل و لکه برداری تمام لکه های مبل مرحله خشک کردن و آبگیری شروه می شود. ما در این مرحل از دستگاه مکنده دو موتوره پرقدرت به صورت تخصصی آب و مواد روی مبل را کامل با دستگاه وکیوم می کنیم تا در کمتر از سه ساعت مبل قابل استفاده باشد. مبل تمام آب های داخل اسفنج ها را نیز بیرون می کشد و از رطوبت و پوسیدگی در داخل مبل نیز جلوگیری می کند. مبل های خود را به مبل شویی های متخصص و با تجربه بسپارید و این مراحل را باید در منزل شما روی مبل های شما رعایت کنند. برای شستشوی مبل در منزل باید از شرکت های محل خود و همسایه خود و معتبر که آنها را می شناسید کار کنید تا خدمات با کیفیت را در منزل به شما ارائه دهند.

شستشوی مبل در منزل

یک متخصص مبل شویی در منزل چگونه باید باشد؟

  1. یک متخصص مبل شویی باید مشتری مدار و آموزش دیده باشد.
  2. یک مبل شویی خوب باید با ادب و نزاکت رفتار کند
  3. یک متخصص خوب باید پوشش مناسب  داشته باشد.
  4. یک متخصص مبل شویی باید از جنس و نوع مبل آگاه باشد.
  5. یک متخصص مبل شویی باید روش استفاده از دستگاه مبل شویی را داشته باشد.
  6. یک متخصص مبل شویی باید همیشه در محل و در دسترس مشتریان باشد.

مبل شویی همسایه با سال ها تجربه و تخصص دارای کادری منظم و متخصص می باشد. این مبل شویی عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران می باشد و خدمات با کیفیت را در منزل تضمینی و به صورت تخصصی انجام می دهد. مبل های خود را به مبل شویی همسایه در تهران و کرج بسپارید. ما همسایه شما هستیم به همسایه خود اعتماد کنید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا