اخبار روز سینما

ساعت پخش سریال Sherwood از شبکه چهار مشخص شد

طبق آخرین اخبار، قرار است سریال Sherwood از شبکه چهار سیما پخش شود و ما در ادامه به ساعت پخش این مینی سریال خواهیم پرداخت.  

شبکه چهار سیما از بامداد یکشنبه 16 اردیبهشت ماه، مینی‌ سریال جدید 6 قسمتی خود به نام «شروود» را در ژانر درام، جنایی و معمایی به روی آنتن خواهد برد. این سریال محصول سال 2022 انگلستان به کارگردانی «جیمز گراهام» است و داستان اهالی دهکده معدنی «ناتینگهام شایر» را روایت می‌کند که با قتل‌های عجیبی روبرو می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال Sherwood

در دهکده «ناتینگهام شایر» که در دهه 80 شاهد اعتصاب و سرکوب گسترده کارگری بوده، قاتلی با تیر و کمان به جان مردم می‌افتد؛ گویا ریشه این قتل‌ها به همان اتفاقات سال‌ها قبل برمی‌گردد و کارآگاه «ایان سنت کلر» مامور یافتن او می‌شود.

سریال Sherwood

سریال «شروود» با بازی «دیوید موریسی»، «لسلی منویل» و «رابرت گلنیستر»، از جمله مجموعه‌های شاخص در ژانر خود بوده و موفق به کسب امتیاز 7 از 10 از سایت «IMDB» و جایزه «BAFTA» در سال 2023 شده است.

ساعت پخش سریال Sherwood به این صورت اعلام شده که در 6 شب متوالی از ساعت 00 بامداد پخش و در ساعت 11 و 18 همان روز تکرار خواهد شد. دوبلاژ این سریال توسط 31 نفر از گویندگان مطرح کشور انجام شده و «زهره شکوفنده» نیز مدیر دوبلاژ آن است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Sherwood چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا