اخبار روز سینما

ساخت دو نسخه فرعی سریال ویچر کنسل شد

سرویس آنلاین «نتفلیکس» دو پروژه فرعی از سریال ویچر (The Witcher) را که شامل یک سریال پیش‌درآمد و یک نسخه کودکانه بود، کنسل کرد.

سریال The Witcher یکی از پربیننده‌ترین و موفق‌ترین سریال‌های «نتفلیکس» در سال‌های اخیر بود. تاکنون سه فصل از این سریال منتشر شده و فصل چهارم آن نیز در حال ساخت است، اما به نظر می‌رسد برنامه‌های نتفلیکس برای گسترش این دنیای فانتزی چندان خوشایند نبود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


ساخت دو نسخه فرعی سریال ویچر کنسل شد

«نتفلیکس» ساخت دو نسخه فرعی از این سریال را که شامل یک سریال پیش‌درآمد به نام The Rats و یک نسخه کودکانه و بدون عنوان بود، متوقف کرده است. سریال پیش‌درآمد The Rats قرار بود با بازیگران مطرحی مانند «دولف لاندگرن»، «بن ردکلیف»، «کریستل الوین»، «فابین مک‌کالوم»، «اگی کی آدامز»، «ژولیت الکساندرا»، «کانر کرافورد» و «استیو مارک» ساخته شود.

این سریال داستان گروهی از جوانان به نام The Rats را دنبال می‌کرد که در اثر جنگ به زندگی مجرمانه روی آورده بودند. این گروه در پایان فصل سوم سریال ویچر حضور داشتند.

سریال ویچر

علاوه بر این، «نتفلیکس» اخیرا اعلام کرده که سریال ویچر با فصل پنجم به پایان خواهد رسید. فصل چهارم و پنجم این سریال برخلاف سه فصل اول که با بازی «هنری کویل» در نقش «گرالت» از ریویا بود، با بازی «نیام همسورث» در این نقش خواهد بود.

دلایل لغو این دو پروژه به طور رسمی اعلام نشده، اما می‌توان حدس زد که «نتفلیکس» به دنبال تمرکز بیشتر روی سریال اصلی و همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌ها است. با لغو این دو نسخه فرعی، دنیای فانتزی ویچر در حال حاضر به سریال اصلی و فیلم سینمایی ویچر: کابوس شبانه که در سال 2021 منتشر شد، محدود می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کنسل شدن ساخت دو نسخه فرعی سریال ویچر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا