اخبار روز

رامین حسین پور به عنوان بهترین آهنگساز جشنواره لس آنجلس انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری مگتو، رامین حسین پور، نویسنده و کارگردان و هنرمند مفهومی و آهنگساز ویدئوآرت «روتگر» برنده جایزه بهترین آهنگساز جشنواره فیلم LA Sun در لس آنجلس آمریکا در آوریل ۲۰۲۴ شد.

این جشنواره برای بیست و ششمین بار برگزار شد. هدف این جشنواره ارائه یک فرصت بین المللی به فیلمسازان مستقل و حمایت از آنها است.

ویدئوآرت «پرتره» به نویسندگی، کارگردانی و آهنگسازی رامین حسین پور، بهترین فیلم انیمیشن جشنواره روسیه، بهترین فیلم مستند کوتاه و تجربی ترکیبی جشنواره نیوجرسی آمریکا، بهترین فیلمنامه مستند جشنواره تاتنهام را از آن خود کرد. افتخار بهترین کارگردانی در لندن و بهترین ویدیو توسط جشنواره هنر برلین گردآوری شد.
در فهرست IMDb، ویدئوآرت «پرتره» در ژانر بهترین فیلم مستند کوتاه 2023-2024 جزو 50 اثر منتخب این سایت مطرح سینمایی است و رسانه‌های بین‌المللی رامین حسین‌پور را هنرمندی با استعدادهای متعدد معرفی کرده‌اند.

«روتگر» در سال 1400 با تأیید دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشته شد و آهنگسازی، تنظیم، خوانندگی و اجرای رامین حسین پور را بر عهده داشت.

رامین حسین پور محقق معماری، موسیقی و سینما است که به عنوان طراح، مدرس و نویسنده در رشته معماری و به عنوان شاعر، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده در حوزه موسیقی شناخته می شود. او همچنین در بخش سینما به عنوان نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و هنرمند مفهومی شناخته می‌شود و در مجله معتبر و بین‌المللی «Euro Arthouse Cinema Day» در آلمان تجلیل شد.

حسین پور با تلفیق معماری، موسیقی و سینما دو اثر به نام‌های «غنیمت» و «اشتیاق» را در سال 1373 خلق کرد که به عنوان فینالیست جشنواره‌های بین‌المللی حضور یافتند.

از دیگر عوامل ویدیوآرت «روتگر» می توان به مدیر برنامه هنری: محمد نظری، تدوین: احسان واشقی، تیریدی هنرمند: حجت شعبانی، تصویربردار: علی احسانی، مدیر دکوراسیون: مهدی حکمت، هلی شات: امید احمدزاده و رسول کیانپور، عکاس هنری: محمد اشاره کرد. حسامیان، بازیگران: فاضل مصلی نژاد و داود اسدالهی، اعضای گروه موسیقی: نیما نواپور، محمد نیک، مهرداد بلوچیان، فرشاد عناییتی، انتشار بین المللی: دکتر. بهروز طباطبایی، دکتر. فرید رضائیان، مهندس مرجان فعال، پخش داخلی: حمید نوریفام، مدیر روابط عمومی: آهنگ دانش آشتیانی.

۲۲۰۵۷

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا