اخبار روز

تخم مرغ در این فروشگاه ها گران تر است.


به گزارش مانیبان؛ مشاهدات حاکی از آن است که قیمت تخم مرغ در هفته های اخیر نوسانی نداشته و این محصول پروتئینی پرمصرف روزهای آرامی را در بازار سپری می کند.

طبق مشاهدات میدانی امروز چهارشنبه قیمت 30 لانه تخم مرغ در فروشگاه های تهران حدود 120 هزار تومان است. یعنی قیمت هر تخم مرغ 4000 تومان برای مصرف کننده است.

قیمت درج شده تقریبی است و ممکن است در برخی مناطق بیشتر یا کمتر باشد.

در میادین میوه و تره بار بر اساس لیست قیمت سازمان میادین میوه و تره بار، قیمت بسته بندی 30 عددی این محصول پروتئینی پرمصرف بسته به نوع ظرف بین 89 تا 93 هزار تومان است.

همچنین در فروشگاه های زنجیره ای تخم مرغ بسته به برند و بسته بندی آن از 95 تا 118 هزار تومان به فروش می رسد.

مشاهدات میدانی نشان می دهد که تخم مرغ این روزها بازار آرامی دارد و به گفته کارشناسان این حوزه، با گرم شدن هوا در نیمه اول سال مصرف تخم مرغ کاهش می یابد و طبیعتاً با کاهش قیمت، قیمت ها اندکی کاهش می یابد. مورد تقاضا.

البته چندی پیش رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران به ایسنا اعلام کرد که با توجه به کاهش مصرف تخم مرغ در نیمه اول امسال از دولت می خواهیم با تضمین خرید مازاد تخم مرغ از تولیدکنندگان حمایت کند. امسال. . اما هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

به گفته این فعال بخش خصوصی، قیمت تخم مرغ در مرغداری ها به 32 هزار تومان در هر کیلو رسیده است، در حالی که قیمت تخم مرغ برای مرغداران تقریبا 60 هزار تومان در هر کیلو است. این بدان معناست که تخم مرغ به 50 درصد قیمت واقعی فروخته می شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا