اخبار پی ام آپلوداخبار روز سینما

یکتا ناصر با آرایش غلیظش همه را مات و مبهوت خودش کرد! /عکس

یکتا ناصر، یک بازیگر سینما و تلویزیون است که در فیلمها و سریال‌های زیادی حضور داشته است. در زیر می‌توانید عکسی جدید از یکتا ناصر با میکاپ متفاوت را مشاهده کنید.

به گزارش پی ام آپ، یکتا ناصر در دانشگاه آزاد تحصیلات خود را ادامه داده و رشته‌ی تحصیلی او مهندسی محیط زیست است. یکتا ناصر در اولین شب آرام شهرت خود را به دست آورد از آن زمان به عنوان یک صورت شناخته شده در صنعت سینما و تلویزیون شناخته می‌شود. او با منوچهر هادی، یک کارگردان معروف، ازدواج کرده و یک دختر دارند. یکتا ناصر بیشتر در فیلم‌هایی که همسرش کارگردانی می‌کند، نقش‌هایی را ایفا می‌کند.

یکتا ناصر با آرایش غلیظش همه را مات و مبهوت خودش کرد! /عکس

یکتا ناصر با حضور در برنامه دورهمی درباره ماجرای ازدواج خود به مهران مدیری گفت:

آشنایی من و منوچهر هادی با اختلاف در اولین جلسه دورخوانی یک فیلم آغاز شد. از آنجا که من فردی بسیار مقرراتی هستم، بقیه عوامل برای دورخوانی دیر آمدند و من جلسه را ترک کردم. منوچهر هادی به یکی از عوامل سازنده گفت یا جای من اینجاست یا این خانم که با وساطتت همان فرد مسئله حل شد و همین موضوع باعث آشنایی و سپس درخواست ازدواج از سوی منوچهر شد.

منوچهر انسان بسیار صادق و رک گویی است و همین صداقت او باعث شد که در قبول پیشنهاد ازدواج سخت گیری کمتری داشته باشم.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا