اخبار ورزشی

یک پرسپولیسی در لیست استقلال! آیا واقعیت دارد؟

رضا اسدی، هافبک مهاجم تراکتورسازی که بازیکن سابق پرسپولیس بود یکی از گزینه های استقلال برای خرید تابستانی است.

یکی از بهترین بازیکنان این فصل لیگ برتر بی شک رضا اسدی بود که در ترکیب تراکتورسازی خوش درخشید. رضا که در نیم فصل در پست اصلی هافبک دفاعی خود استفاده می شد، در نیم فصل بعد از آمدن خمز تغییر پست داد و در پست مهاجم نمایش فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت.

اسدی در نیم فصل 8 گل به ثمر رساند و تا هفته آخر لیگ شانس گلزنی داشت اما در نهایت این عنوان به شهریار مغانلو رسید.

اسدی که یکی از ملی پوشان ما در تورنمنت کافا به حساب می‌آید به واسطه بازی‌های خوبش در لیگ بیست و دوم مورد توجه کادر فنی جدید تیم ملی قرار گرفت و در فیفادی قبلی برای نخستین بار بازی با پیراهن تیم ملی را زیر نظر امیر قلعه‌نویی تجربه کرد.

اسدی در نیمه دوم بازی با افغانستان جایگزین آزمون شد تا سومین بازی ملی خود را تجربه کند. در دقیقه 51 اشتباهی در خط میانی رخ داد و جهانبخش با یک پاس سریع و عمقی کار را پیش برد و صادق محرمی با یک پاس کات آپ زمینه را برای اولین گل ملی رضا اسدی فراهم کرد.

اسدی در ادامه بازی فرصت گلزنی داشت. حالا باید نام این بازیکن در بین مهاجمان ایران نوشته شود و با طارمی، سردار و … رقابت کند. در خط حمله قدرتمند ایران. رضا که قراردادش با تراکتور به پایان رسیده، حالا خود را بازیکن آزاد می داند و البته علاقه دارد دوباره لژیونر شود.

به همین دلیل تا به امروز به پیشنهادات داخلی خود پاسخی نداده اند و همه چیز را برای آینده گذاشته و تکلیف خود را برای حضور در تیم های خارجی مشخص کرده اند.

نکته جالب در مورد پیشنهادات داخلی اسدی این است که او چند روز قبل از استقلال پیشنهاد دریافت کرد و استقلالی ها این پیشنهاد را از طریق مدیر برنامه های خود مطرح کردند.

اگرچه هنوز تکلیف نیمکت استقلال مشخص نشده است، اما مسئولان استقلال مذاکرات اولیه را با گزینه های مختلف لیگ برتری انجام دادند و پیشنهادات خود را برای حضور این نفرات در استقلال مطرح کردند. اسدی در لیگ بیست و یکم پرسپولیسی بود و با وجود آمار خوب، قراردادش تمدید نشد و به دلایل مالی با مدیران پرسپولیس به توافق نرسید.

حالا اسدی که به عنوان بازیکن پرسپولیس شناخته می شود با پیشنهاد یک تیم رقیب مواجه شده است و باید دید به یاغی جدید فوتبال ایران تبدیل خواهد شد یا خیر.

لازم به ذکر است که خانواده رضا پرسپولیسی هستند و قطعا برای استقلالی شدن پسرشان به مشکل برخورد خواهند کرد.

اما در فوتبال حرفه ای بارها شاهد این نوع اتفاقات بوده ایم و موضوع پیچیده و عجیبی نیست. اگرچه احتمال استقلال اسدی بسیار کم است اما به هر حال اگر چنین انتقالی اتفاق بیفتد سر و صدای زیادی به پا می شود و مشخص نیست که واکنش پرسپولیسی ها و البته خانواده رضا چه خواهد بود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا