اخبار روز

سورپرایز ویژه آموزش و پرورش در مورد صلاحیت معلمان!/ جزئیات

به گزارش پی ام آپ، سرپرست وزارت آموزش و پرورش وی جزئیات رسیدگی به ایرادات صلاحیت معلمان و فرهنگیان را اعلام کرد.

بررسی اعتراضات به صلاحیت معلمان و مربیان آغاز شده است. وزیر موقت آموزش و پرورش از آغاز بررسی و رسیدگی به ایرادات احراز صلاحیت معلمان و فرهنگیان خبر داد. جزئیات رسیدگی به ایرادات صلاحیت معلمان و فرهنگیان فاش شد. وزیر موقت تحصیلات وی گفت: 75 هزار در روند بررسی اعتراضات صلاحیت معلمان معلم آنها به درجه او اعتراض کردند و تحقیقات در مورد اعتراض آنها آغاز شده است. بقیه ایرادات صلاحیت معلمان در پایان اردیبهشت ماه بررسی می شود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: 75 هزار معلم به رتبه وی اعتراض کردند و رسیدگی به اعتراض آنها آغاز شده است.

رضا مراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در نشست استانداران سراسر کشور در وزارت کشور انجام شد، وی گفت: 70 درصد معلمان از رتبه بندی رضایت داشتند و 30 درصد فرهنگیان با رتبه بندی وی مخالف بودند.

سرپرست وزیر آموزش و پرورش در خصوص روند بررسی اعتراضات ادامه داد: 75 هزار معلم به رتبه وی اعتراض کردند که رسیدگی به اعتراض آنها آغاز شده و بقیه اعتراضات تا پایان اردیبهشت ماه ماه بررسی می شود. پیامک درخواست تجدیدنظر برای آنها ارسال خواهد شد.

صحرایی ضمن اشاره به تاثیر 40 درصدی این آزمون ها در پذیرش دانشگاه ها، گفت: سوالات آزمون با اطمینان کامل طراحی و به دانشجویان تحویل داده می شود. چون یک ربع قبل از شروع آزمون درب مراکز آزمون بسته است، وقتی سوالات به دست دانش آموزان می رسد، خودمان آن ها را منتشر می کنیم تا شکی در لو رفتن آن ها نباشد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا