اخبار روز سینما

منتظر حضور “جواد خیابانی” در شب‌های مافیا باشید!/ جزئیات

فصل جدید برنامه رئالیتی “پدرخوانده” در حالی که از شامگاه یکشنبه پانزدهم مرداد ماه پخش خود را آغاز می‌کند، یک اتفاق جالب در طول پخش آن رخ می‌دهد و آن هم حضور جواد خیابانی در بین شرکت‌کنندگان است.

جواد خیابانی، مجری و گزارشگر پرحرف و جالب تلویزیون، که به خاطر اظهارنظرها و جملات منحصربه‌فردش همیشه مورد توجه قرار دارد، در فصل جدید برنامه رئالیتی با عنوان “شب‌های مافیا / زودیاک” حضور خواهد داشت و به همراه سایر شرکت‌کنندگان در بازی “مافیا” شرکت خواهد کرد.

بدون شک، حضور او در این بازی و استدلال‌هایی که برای اثبات شخصیت خود ارائه می‌دهد بسیار جذاب است. اکنون می‌توان حدس زد که قسمتی که حاوی حضور جواد خیابانی است، بیشتر از قسمت‌های دیگر توجه مخاطبان را به خود جلب خواهد کرد و ویدیوهای او ممکن است ویرال شوند.

در فصول مختلف «شب‌های مافیا» و سایر برنامه‌های رئالیتی مبتنی بر بازی مافیا، تعداد زیادی بازیگر و خواننده شرکت کرده‌اند. اما حضور بشیر حسینی در فصل چهارم «شب‌های مافیا»، محمد معتمدی در فصل دوم و حالا جواد خیابانی در فصل جدید، بیشتر از بقیه برگزیدگان جالب‌توجه بوده است.

فصل جدید برنامه رئالیتی «شب‌های مافیا / زودیاک» توسط محمدرضا رضائیان به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده، و باگردانندگی محمد بحرانی، در پلتفرم «فیلیمو» تولید و ارائه شده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا