اخبار روز

یونگه سایتونگ: هر کدام از بازیکنان پرسپولیس و استقلال بین 15 تا 20 میلیارد تومان پول گرفتند/ همچنان به دنبال رشوه هستند.

خوب، اما آنها ادعا می کنند که هیچ پولی دریافت نکرده اند، خوب آنها نگرفتند. اگر اصلاً پولی دریافت نکرده اید، سر کار بروید و پول در بیاورید.
دو نفر از وام دهندگان بزرگ مردند. پرسپولیس و استقلال شروع به صحبت و اظهارنظر علیه یکدیگر کرده اند. حرفی برای گفتن نداری فقط همدیگر را مقصر می دانند که شما دولتی هستید و بیشتر می گیرید و من نیستم. جنگ زرگری تمام عیار برای دزدی بیشتر از بیت المال و خرج بیشتر از جیب مردم. اسمش را گذاشتند «نگرانی و رضایت هواداران»!

علی سامره سرپرست استقلال پنجشنبه هفته گذشته با مطالبه گری و ادعایی اعلام کرد که همه دولت و نظام برای کمک به استقلال صف آرایی کنند چرا که بازیکنان ما پول تو جیبی ندارند که پس از آن درویش مدیرعامل پرسپولیس با بیان بیشتر گفت. قدردانی از عشق و محبت بازیکنانی که با دریافت کل مبلغ چند ده میلیاردی قراردادشان، هرکسی را که برای دل هواداران بازی می کند بدون دریافت گزینه های قراردادشان نفرین می کند!

جالب است که این دو باشگاه پول خوار یکدیگر را مقصر می دانند. قرمزها می گویند آبی ها تیم دولتی هستند و آبی ها مدعی هستند که اگر سیستم نبود تیم قرمز وجود نداشت. هر دو ادعا می کنند که طرف مقابل بیش از آنها چاپ کرده و دزدیده است. جنگ راه انداخته اند، بیا ببین. اما هدف هر دو یکی است; پول بیشتری جمع کنید و جیب مردم را خالی کنید. وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال باید به سادگی گول این تهمت محض را بخورند و پول مردم را به گلوی کسانی بریزند که در همان اتفاقات سال گذشته که باعث هرج و مرج در کشور شد نشان دادند گوش به فرمان رسانه های متخاصم هستند. فراموش نکرده ایم که استقلالی ها و پرسپولیسی ها چگونه در صف اول ناآرامی ها بودند و هر کاری لازم بود انجام دادند. آنها در همان سال قبل پول خود را گرفتند و اکنون با حرص و طمع به دنبال رشوه و رشوه بیشتر به بیت تلمال هستند.
باید به علی سامره و رضا درویش یادآوری کنیم که نه بازیکنان آبی جیب خالی دارند و نه بازیکنان قرمز بچه. هر یک از بازیکنان دو تیم حداقل 15 تا 20 میلیارد دریافت کردند، پولی که هوادار یا کارمند دو تیم حتی در خواب هم نمی دید که بتواند حتی درصدی از آن را تا آخر عمر با دستمزد پس انداز کند. از کارگران و کارمندان، اما شما با پول قمار می کنید. این مکنده ها را روی سر هواداران گذاشتند!
چرا می گویید به عشق هواداران بازی می کنند؟ عشق این کلیسا تمام پول است و بس.

هواداری که در این بحران اقتصادی به شامش نیاز دارد و صورتش از سیلی سرخ شده است، چرا باید نگران و ناراحت باشد که شما و بازیکنانتان پولی دریافت نمی کنید؟ چرا هوادار سعی می کند شما و بازیکنانتان را فریب دهد تا میلیاردها پول جمع آوری کنید تا گزینه های قرارداد شما را به دست آورید؟
این جنگ عوام فریبانه مضحک را بگیرید و آن را از جای دیگری شروع کنید که دیگر مردم را فریب ندهند. اما حیف که ورزش فوتبال محور ایران با مسئولان فوتبال محورش مطمئناً دوباره گونی را شل می کند.

۲۳۳۰۲

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا