اخبار روز سینما

ظاهر شدن یوسف تیموری در کنار بهاره رهنما و ماجرای صمیمیت بین آن ها + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از پی ام آپ؛ به تازگی عکسی از یوسف تیموری در کنار بهاره رهنما در فضای مجازی منتشر شده است که نشان از همراهی و دوستی این دو بازیگر دارد. یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون است. یوسف تیموری متولد 1358 است. یوسف تیموری بازیگری بدون حاشیه است. یوسف تیموری بیشتر در کمدی بازی می کند. یوسف تیموری او چند سال پیش با یک خانم تایلندی به نام راپان ازدواج کرد که منجر به طلاق شد. عکسی از یوسف تیموری را در زیر مشاهده می کنید:

یوسف تیموری

داستان ازدواج اول

یوسف تیموری چند سال پیش با یک خانم تایلندی به نام راپان ازدواج کرد. این دو هنگام خرید بلور از یک فروشگاه در تایلند با یکدیگر آشنا شدند و ازدواج کردند. خانم راپان از همسر سابق خود یک پسر داشت که یوسف تیموری ابتدا او را پسر خودش معرفی کرد اما پس از مدتی اعلام کرد که آرمین پسر او نیست و همسر و پسرش را برای ادامه تحصیل به تایلند فرستاد. 14 تیر سال 1399 خبر طلاق خود را از همسرش داد و گفت که همسرم مدتی است که من را ترک کرده و اکنون مجرد هستم.

داستان ازدواج دوم

اخیرا شایعاتی مبنی بر ازدواج مجدد یوسف تیموری در فضای مجازی منتشر شده که صحت و یا غیر آن مشخص نیست.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا