اخبار ورزشی

خوشحالی یحیی از چراغ سبز کنعان زادگان به پرسپولیس!

باشگاه پرسپولیس در صورت جذب محمدحسین کنعانی زادگان یکی از سهمیه های خارجی خود را از دست می دهد.

فصل نقل و انتقالات آغاز شده و تیم ها در حال جذب نیرو هستند. در این فصل قوانین جدیدی از سوی فدراسیون فوتبال وضع شده که برخی از آنها مشکلات زیادی را به همراه داشته است. یکی از تیم هایی که با این قوانین جدید شکست می خورد پرسپولیس است. قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی که می خواهد تیمی برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا بسازد، با مشکلات زیادی از جمله قانون سقف بودجه، کاهش تعداد بازیکنان بزرگسال و البته سهمیه خارجی مواجه است.

محمدحسین کنعانی زادگان ستاره تیم ملی که یکی از بهترین مدافعان سال های اخیر فوتبال ایران به شمار می رود مورد هدف یحیی گل محمدی قرار گرفته است. این ملی پوش که سابقه بازی در پرسپولیس و استقلال (دوره کوتاه) را در کارنامه خود دارد، در دو فصل اخیر در فوتبال قطر و باشگاه الاهلی حضور داشته است. کنعانی زادگان فصل گذشته علیرغم اینکه آخرین مدافع محسوب می شد گل های زیادی برای تیمش به ثمر رساند و بهترین گلزن الاهلی بود.

اما پس از اتمام قراردادش با این باشگاه قطری از این تیم جدا شد. با اینکه محمدحسین به او پیشنهاد تمدید قرارداد با الاهلی را داد اما ترجیح داد از این تیم جدا شود و به تیم دیگری برود. کنعانی زادگان که زوج خوبی با شجاع خلیل زاده در تیم ملی، پرسپولیس و الاهلی تشکیل داده است، هنوز برای فصل آینده تصمیمی نگرفته و منتظر پاسخ مثبت به یکی از پیشنهاداتش بعد از بازی های تیم ملی است.

در حالی که کنعانی زادگان از یک تیم اماراتی پیشنهاد داشت، پرسپولیس نیز به بازگشت این بازیکن علاقه نشان داد و گفته می شود کنعانی زادگان نیز با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شده است. حالا مدافع انتخابی باید بین قطر و تیم محبوبش برای فصل آینده یکی را انتخاب کند. کنعانی زادگان در حالی مقابل پیشنهاد پرسپولیس ایستاده است که این باشگاه در صورت خرید این بازیکن یکی از سهمیه های خارجی خود را از دست می دهد.

طبق قوانین جدید نقل و انتقالات، اگر کنعانی ها فصل گذشته در یک لیگ آسیایی (قطر) بازی می کردند، سهمیه آسیایی محسوب می شوند و پرسپولیس با خرید این بازیکن یکی از سهمیه های خارجی خود را از دست می دهد. کنعانی زادگان چندی پیش مقابل پرسپولیس قرار گرفت و مدیران پرسپولیس خواستار مذاکره با این مدافع ملی پوش شدند.

یحیی علاقه زیادی به کنعانی دارد و سابقه همکاری با این بازیکن را دارد. از این رو برای تقویت تیمش برای فصل آینده و حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا می خواهد کنعانی ها را به پرسپولیس بیاورد. این بازیکن خودش مخالف بازگشت به پرسپولیس نیست اما می خواهد ابتدا منتظر پیشنهادات خارجی باشد و بعد تصمیم بگیرد به پرسپولیس برگردد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا