اخبار روز سینما

یافته های جدید درباره قتل داریوش مهرجویی و همسرش!

به گزارش شمانیوز به نقل از پی ام آپ، شب گذشته داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی خود به قتل رسیدند. داریوش مهرجویی کارگردان پرافتخار ایران بود. تحقیقات درباره قتل داریوش مهرجویی همچنان ادامه دارد. قتل داریوش مهرجویی و همسرش جامعه هنری را در شوک فرو برد.

برخی شواهد ابتدا این را نشان می دهد داریوش مهرجویی کشته شد و سپس قاتلان با همسرش درگیر شدند و او را کشتند.

جزئیاتی که خبرنگار ما به دست آورده نشان می دهد دختر داریوش مهرجویی شب گذشته در کلاس آموزشی حضور داشته و از ساعت 20:30 با پدرش از طریق پیامک در ارتباط بوده است. این پیام ها تا ساعت 22 شب ادامه داشت. این دختر جوان به بازپرس گفت: از پدرم پرسیدم شام قرار است بخوریم که پدر گفت: آش دوغ داریم

وقتی دختر نوجوان داریوش مهرجویی به خانه رسید متوجه چیز غیرعادی شد. با یکی از بستگانش در کرج تماس گرفت و گفت که می ترسم تنها وارد خانه شود. در این مدت این دختر با پدر و مادرش تماس گرفت اما کسی به تلفن پاسخ نداد. سرانجام به توصیه خانواده ای که با او تماس گرفته اند، دختر جوان منتظر رسیدن او می شود و سپس با هم وارد خانه می شوند.

وقتی دختر جوان و خانواده اش وارد خانه شدند با جسد داریوش مهرجویی و همسرش مواجه شدند و با پلیس تماس گرفتند. وضعیت وحشتناک اجساد حاکی از آن بود که احتمالاً در ابتدا غافلگیر شده بودند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، وضعیت اجساد نشان می داد که ابتدا داریوش مهرجویی کشته شده است. در حالی که عاملان قتل با چوبی که ظاهراً از چوب آلبالو بود به سر وی ضربه زدند، لکه های خون روی چوب مشاهده شد. وقتی داریوش مهرجویی گیج شد، رگش را بریدند و بدنش را جلوی آشپزخانه گذاشتند.

جسد همسرش وحیده محمدی فر در یکی از اتاق های خواب پیدا شد. گلوی او نیز بریده شد، اما آثار به جا مانده بر روی بدن این زن نشان می دهد که او با قاتلان درگیر شده و دست و پایش شکسته است.

این احتمال وجود دارد که عاملان قتل با صدای درگیری با همسرش از خواب بیدار شده و حالت تدافعی به خود بگیرند.

علاوه بر این وضعیت خانه پس از رسیدن پلیس به خانه نشان می داد که افرادی که قتل را مرتکب شدند، احتمالاً هنگام آمدن دختر جوان به خانه در خانه بوده اند، زیرا او ابتدا تا ساعت 10 با پدرش پیامک داده بود. و اینکه قتل بعد از آن زمان انجام شده و ثانیاً وضعیت اجساد و خانه نشان می‌دهد که قتل‌ها  تازه انجام شده است.

گفته شد دختر جوان در شوک شدیدی به سر می برد و در حال حاضر نزد یکی از بستگانش به سر می برد.

همانطور که گزارشگر جنایی مشاهده کرد، خانه داریوش مهرجویی در شهری بزرگ قرار دارد که همه خانه ها ویلا با باغ هستند. باغ داریوش مهرجویی حدود دو هزار متر مربع است که یک ساختمان 200 متری در آن ساخته شده و دارای سه اتاق خواب است. اهالی محله می گویند که به دلیل باغ ویلاها و امنیت عالی منطقه، ورودی باغ ها هرگز بسته نشد و همه ساکنان درب ورودی را باز گذاشتند. شهرک حفاظت شده و دارای نگهبان است. پشت خانه داریوش مهرجویی زمینی بایر وجود دارد که به نظر می رسد عاملان قتل وارد آن شده اند. همچنین دو دوربین مداربسته در باغی نزدیک وجود دارد که پلیس آنها را ضبط کرده و برای تجزیه و تحلیل برد.

خانه داریوش مهرجویی آخرین خانه این شهرک ویلایی است و بعد از آن خانه دیگری وجود ندارد.

منبع: اعتماد آنلاین


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا