اخبار روز سینما

یادداشت دلخراش معین در مورد درگذشت ستاره سعیدی


گزارش کردن تو خبر : همسر جوان بیژن مرتضوی ستاره سعیدی بود. ستاره سعیدی متولد 1364 است. خانم ستاره سعیدی ایرانی الاصل بود و با همسرش در لس آنجلس زندگی می کرد. خانم ستاره سعیدی همسر دوم بیژن مرتضوی بود.

معین محبوب خواننده دلنوشته ای را در مورد درگذشت همسر بیژن مرتضوی به یادگار گذاشت.

بیوگرافی ستاره سعیدی

نام: ستاره

نام خانوادگی: سعیدی

تاریخ تولد: 31 شهریور 1363

محل تولد: لس آنجلس

تحصیلات: لیسانس مدیریت بازرگانی

زمینه فعالیت: مدیر برنامه و مدل

وضعیت تأهل: متاهل

نام همسر: بیژن مرتضوی

قد: 161 سانتی متر

بیوگرافی سهرا سعیدی همسر بیژن مرتضوی

ستاره حسینی همسر بیژن مرتضوی مدل ایرانی (31) شهریور او در سال 1363 در شهر لس آنجلس به دنیا آمد. خانم سعیدی که فارغ التحصیل رشته بازرگانی است در زمینه دستیار مدیر کل و مدیر مالی فعالیت داشته است و همانطور که در قسمت های قبل اشاره کردیم سهرا سعیدی مدیر برنامه های بیژن مرتضوی بود و همین آشنایی و وصلت منجر به ازدواج آنها شد.

بیماری ستاره سعیدی چیست؟

ستاره سعیدی از یک تومور خوش خیم مغزی رنج می برد و چند سالی است که با آن دست و پنجه نرم می کند. اما این موضوع توسط آنها تایید نشد. بیژن مرتضوی با بیان اینکه پس از ورود ستاره به ترکیه، یکی از رگ های مغز وی پاره شد و وی به بیمارستان منتقل شد، با ارسال پیامی تصویری از هوادارانش خواست برای سلامتی همسرش ستاره سعیدی دعا کنند. غم بزرگ. به گفته بیژن مرتضوی همسرش نیاز به عمل جراحی باز مغز دارد. بیژن مرتضوی با توجه به خوش خیم بودن تومور مغزی ابراز امیدواری کرد که به زودی وضعیت سلامتی همسرش را به اطلاع هوادارانش برساند.

آخرین وضعیت یلدیز سعیدی

بیژن مرتضوی 7 ساعت پس از عمل جراحی با اطلاع از موفقیت آمیز بودن عمل جراحی ستاره سعیدی و تا بهبود وضعیت وی به مدت 5 روز از هواداران خود تشکر کرد. متاسفانه خانم سعیدی امروز دار فانی را وداع گفت.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا