اخبار ورزشی

گیتی‌پان‌سند برای اصفهانی‌ها مثل سپاهان و ذوب آهن است/ قصد داریم با جوانان نتایج خوبی بگیریم.

محمدحسین عراقی زاده در گفت و گو با خبرنگار پی ام آپ درباره جوانان تیم فوتسال گیتی پسند اظهار کرد: طبق مصوباتی که در سال 1401 داشتیم و گفت و گو با محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال. getty آن را دوست داشتبرای فصل جدید ساختار تیم فوتسال بزرگسالان را کاملاً تغییر دادیم و جوانتر کردیم.

حدود 80 درصد تیم نسبت به سال گذشته تغییر کرده است.

اضافه: با توجه لیست بازیکنان تحت تعقیب کشاورز را جذب کردیم، حدود 80 درصد تیم نسبت به سال گذشته تغییر کرد و میانگین سنی تیم چندین سال کاهش یافت. امیدواریم با این نیروهای جوان نتایج خوبی بگیریم و برای اصفهانی ها افتخار کسب کنیم.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند با بیان اینکه در مسابقات کشوری در رده های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و زیر 23 سال تیم داریم، تصریح کرد: درحال حاضر در حال حاضر حدود پنج بازیکن آکادمی گیتی پسند در تیم بزرگسالان حضور دارند و با بازیکنان باتجربه بازی می کنند. این جوانان آینده فوتسال ما هستند که باید از آنها حمایت کرد. دامدار و کادر مربیگری تیم فوتسال بزرگسالان نگاه ویژه ای به رده سنی پایه دارند.

عراقی زاده درباره هدف گذاری تیم فوتسال گیتی پسند در فصل 1402-1403 لیگ برتر فوتسال گفت: چهار بار قهرمان ایران شدیم و فصل گذشته احساس می کنیم میانگین سنی تیم افزایش یافته است. گیتی پسند همیشه با هدف قهرمانی تیمی را جمع می کند اما امسال قرار است با این جوان ها نتایج خوبی بگیریم.

گیتی پسند برای اصفهانی ها مثل سپاهان و ذوب آهن است

وی افزود: گیتی برای اصفهانی ها خوب است. مانیسم ما مانند سپاهان و ذوب آهن نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتسال هستیم. از آنجایی که این دو تیم برای نتیجه گرفتن بازیکنان غیربومی جذب می کنند، برای ما هم همین طور است. امیدواریم اصفهانی ها از تیم ما حمایت کنند چون اگر گیتی پسان نباشد اصفهان دیگر تیمی در لیگ برتر فوتسال ندارد.

نایب رئیس باشگاه گیتی پسند در خصوص تیم های هندبال و والیبال گیتی پسند گفت: دومین سالی است که در لیگ برتر هندبال و والیبال تیم داریم. لیگ برتر هندبال به تازگی به پایان رسیده است و ابتدا مذاکراتی برای تعیین کادرفنی داریم و سپس برای ساخت تیم خوب گام برداریم. لیگ برتر والیبال در سال 1401 با تعیین سرمربی تیم به پایان رسید و اکنون 50 درصد تیم تشکیل شده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا